شمانیوز
شما نیوز

روایت کاپیتان فولاد از تلاش تا دقیقه 95 در آزادی

ایوب والی تیمش را مستحق کسب یک امتیاز در دیدار مقابل استقلال می‌داند.

روایت کاپیتان فولاد از تلاش تا دقیقه 95 در آزادی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: ایوب والی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد خوزستان در دیدار عصر روز پنجشنبه مقابل استقلال بود. او که سال هاست برای فولاد بازی می کند، با بازوبند کاپیتانی این تیم، در قلب دفاع قرمزپوشان اهوازی برابر آبی پوشان تهرانی به میدان رفت و اتفاقا بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت. این بازیکن گفت: «در نیمه اول، بهتر از حریف مان بودیم و تمرکز خوبی روی بازی داشتیم. البته برای دقایقی، این دیدار به خشونت کشیده شد ولی ما هم کم نیاوردیم و پا به پای حریف قدرتمندمان جنگیدیم. البته بازی در تهران برابر استقلال سخت است ولی با این سختی کنار آمدیم.»

والی اضافه کرد: «در شروع نیمه دوم، برای دقایقی شرایط کار را از دست دادیم اما بعد از گلی که دریافت کردیم، شرایط را تغییر دادیم و بارها روی دروازه استقلال طراحی حمله داشتیم. البته فکرش را نمی کردیم که به این شکل، بدشانسی بیاوریم اما تعداد ارسال های مان نیز زیاد بود. تا لحظه آخر ناامید نشدیم و جنگیدیم تا اینکه بالاخره توانستیم گل بزنیم و یک امتیاز بگیریم. کسب این تساوی حداقل حق مان از این بازی بود.»

این مدافع افزود: «با حضور جواد نکونام، تیم قدرتمندی داریم اما برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز است تا چند هفته ای در کنار هم بازی کنیم. با توجه به شرایطی که به وجود آمده، این شانس را داریم که نتایج بسیار خوبی در این فصل کسب کنیم. تساوی با استقلال در تهران می تواند شروع خوبی برای این اتفاق باشد.»

کاپیتان فولاد در نهایت گفت: «در هفته اول برابر صنعت نفت آبادان غافلگیر شدیم. بازی در دست مان بود ولی باختیم که نتیجه خوبی به شمار نمی رود. در این هفته، همه بچه های ما همقسم شده بودند تا آن نتیجه را جبران کنند. این بار هم روی یک اتفاق گل خوردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم و با امیدی که در دل بچه ها وجود داشت، در آخرین ثانیه ها گل را زدیم و کار را تمام کردیم. فکر می کنم این نتیجه و بازی خوبی که ارائه کردیم، می تواند در آینده به ما کمک کند. امیدوارم فصل خوبی را ادامه بدهیم و هواداران مان را خوشحال کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied