شمانیوز
شما نیوز

علی دایی معذرت خواهی کرد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: تراکتورسازی به عشق هوادارانش زنده است و من از کودکی پیگیر نتایج تیم تراکتورسازی بودم و از علاقه مردم تبریز به این تیم مطلع هستم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، علی دایی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: به جز یک هفته اخیر در طول فصل جاری بیشتر بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم، اما خوشبختانه تیم ما برای بازی با تراکتورسازی از آمادگی بالایی برخوردار است و برای کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حساسیت این بازی گفت: دو تیم جزو مدعیان دور رفت بوده و در جدول رده‌بندی نیز تنها یک امتیاز اختلاف دارند و هر دو تیم برای این بازی انگیزه بالایی دارند، زیرا کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند موقعیت تیم پیروز را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

عذرخواهی دایی از جلالی

علی دایی ضمن عذرخواهی از سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من در تیم ملی نیروهای مسلح شاگرد و بازیکن مجید جلالی بودم و از اینکه در این بازی رودرروی ایشان قرار می‌گیرم از وی معذرت می‌خواهم.

از کودکی پیگیر نتایج تراکتور بودم

سرمربی پرسپولیس تهران در مورد هواداران تیم تراکتورسازی گفت: برای هر تیمی بازی مقابل تراکتورسازی در مقابل هوادارانش مشکل است و تراکتورسازی به عشق هوادارانش زنده است و من از کودکی پیگیر نتایج این تیم بوده و از علاقه مردم تبریز به تیم تراکتورسازی باخبر هستم.

دایی در مورد غایبان تیمش نیز گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی امید علیشاه را به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان را به دلیل محرومیت نداریم و به غیر از این دو نفر تمام بازیکنان را برای بازی فردا در اختیار داریم.

فردا روز بزرگی است

بهترین گلزن جهان در رده تیم‌های ملی در مورد سالگرد بازی ایران و استرالیا گفت: فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و امیدوارم در سالروز صعود تیم ملی ایران به جام جهانی فرانسه بتوانیم با پیروزی در این بازی هواداران خود را خوشحال سازیم.

نظر دایی درباره جذب بازبکنان در نیم فصل

دایی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تحولات تیمش در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در نیم فصل به بازیکنانی که دوست نداشتند در تیم بمانند، رضایت‌نامه دادیم و در عوض فرزاد حاتمی و محسن مسلمان را گرفتیم و من به این دو بازیکن اطمینان دارم و امیدوارم در بازی‌های نیم فصل دوم کمک حال تیم شوند.

فرهنگ غنی آذربایجانی‌ها با شعارهای بی‌اهمیت کوچک نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه اصالت و پیشینه فرهنگی ما آذربایجانی‌ها با شعارهای بی‌اهمیت به هیچ عنوان کوچک نمی‌شود، گفت: ما به آذربایجانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم و تمام افرادی که در سرزمین ایران زندگی می‌کنند دارای ارزش و جایگاه رفیعی هستند.

وی با بیان اینکه آذربایجان در طول تاریخ مهد بسیاری از شخصیت‌های بزرگ بوده است، ابراز امیدواری کرد روزی فرا برسد که با رشد فرهنگی ملت توهین به هموطنان از بین رفته و همه در کنار هم و در صلح و آرامش کامل با احترام متقابل زندگی کنند.

دایی مسایل قومیتی را موضوعی بسیار کوچک در برابر عظمت و بزرگی نام ایران عنوان کرد و گفت: نباید به چنین مسایلی به ویژه در محیط پاک ورزشگاه‌ها دامن زده شود.

در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 15 فردا جمعه 8 آذر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که بازی رفت دو تیم در تهران با یک گل به سود پرسپولیس تهران خاتمه یافته بود.

در جدول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر تیم پرسپولیس تهران با 27 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال تهران و فولاد خوزستان در صدر جدول قرار دارد و تراکتورسازی با 26 امتیاز تیم چهارم جدول است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied