شمانیوز
شما نیوز

پاسخ کوبنده سروش رفیعی به انتقادات !

هافبک ایرانی تیم الخور قطر بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.

پاسخ کوبنده سروش رفیعی به انتقادات !

به گزارش شما نیوز ، امروز در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم های الخور قطر و السیلیه به مصاف هم رفتند. این بازی که برای تیم الخور از اهمیت خاصی برخوردار بود، در نیمه اول یک کارت قرمز برای بازیکنان السیلیه به همراه داشت و در نیمه دوم در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در حال پیگیری بود، هافبک ایرانی الخور در دقیقه 84 برای تیمش گلزنی کرد و سبب ساز پیروزی این تیم مقابل السیلیه، تیم چهارم جدول رده بندی شد.

تیم فوتبال السیلیه که با 18 امتیاز پشت سر قدرت های فوتبال قطر یعنی الدحیل، السد و الریان قرار داشت، امروز این فرصت را داشت که با برتری مقابل الخور خود را حتی به رده دوم جدول برساند اما درخشش سروش رفیعی و شوت زیبای او باعث شد رویای السیلیه به باد برود.

رفیعی در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر هم در مقابل القطر برای الخور گلزنی کرده بود و گل او کاندید کسب جایزه ی برترین گل هفته نیز بود. حالا 2 هفته است که شوت های سروش به فرشته ی نجات آبی های الخور تبدیل شده است و این لژیونر فوتبال ایران با 2 گل سه امتیازی خود در بازی های اخیر، نه تنها تیمش را از منطقه ی سقوط جدا کرده، بلکه در نیمه ی بالای جدول قرار داده است.

سروش در حالی روزهای فوق العاده ای را در لیگ ستارگان سپری می کند، که در روزهای کم فروغ ابتدایی اش در این لیگ، زمزمه های جدایی اش از الخور و بازگشت به فوتبال ایران به کرات شنیده می شد.

حالا با روند رو به رشدی که رفیعی در فوتبال قطر در هفته های اخیر در پیش گرفته، به نظر می رسد شایعه بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران بعید تر از همیشه باشد و باید منتظر ادامه اوج گیری ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در لیگ قطر باشیم.

ستاره فانتزی‌کار فوتبال ایران مطمئنا علاوه بر شرایط مناسب مالی که قطری ها برایش فراهم کرده اند، بازگشت به تیم ملی فوتبال در آستانه ی جام جهانی را نیز هدف گرفته است و در شرایطی که تیم کی روش در پست او هافبکی این چنین تکنیکی و خلاق در اختیار ندارد، باید دید آیا سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران حاضر به دعوت مجدد از ستاره ی این روزهای لیگ ستارگان قطر می شود یا خیر.

گل 3 امتیازی سروش رفیعی برای الخور قطر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied