شمانیوز
شما نیوز

قطع برق ورزشگاه کار دست ذوب اهن داد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن می‌گوید به دلیل قطع برق ورزشگاه برای دقایقی کوتاه، در امور خلا‌هایی وجود دارد که ممکن است AFC باشگاه ذوب‌آهن را جریمه کند.

قطع برق ورزشگاه کار دست ذوب اهن داد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، به نقل از ایمنا احمد جمشیدی پس از پیروزی ۲ بر صفر ذوب آهن ایران مقابل الوصل امارات در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برد را به هواداران و بازیکنانی که با تعصب مثال زدنی توانستند بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند تبریک می‌گویم. وی ادامه داد: امیدوارم دو تیم دیگر ایرانی نیز بازی‌های خود را برده و هر سه تیم به مرحله بعدی صعود کنند. جمشیدی گفت:هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.
قطع برق ورزشگاه کار دست ذوب اهن داد
سخنگوی باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های قبلی، اما برق شهر فولادشهر رفته بود، با تدابیری که اندیشیده شد، به سرعت برق ورزشگاه بازگشت و امیدوار هستم در آینده شاهد چنین مواردی در حین انجام بازی‌ها نباشیم. وی اضافه کرد: به دلیل قطع برق ورزشگاه برای دقایقی کوتاه، در امور خلا‌هایی وجود دارد که ممکن است AFC باشگاه ذوب‌آهن را جریمه کند. ورود یک تماشاگر پس از پایان بازی به زمین نباید تکرار شود، امیدوارم این اتفاق از دید ناظران آسیا پنهان مانده باشد. عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوار هستم مسئولان برگزاری و لیدر‌ها در بازی‌های آینده سعی در برقراری نظم داشته باشند.
بیانیه شرکت توانیر/
اصابت بیل مکانیکی با کابل عامل قطع برق ورزشگاه فولاد شهر بود
شرکت توانیر در بیانیه‌ای علت قطعی برق ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و اخلال در بازی تیم‌های ذوب اهن و الوصل را اصابت بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق اعلام کرد.
در این بیانیه تصریح شده:علت قطع برق ورزشگاه فولاد شهر که دقایقی به طول انجامید، اصابت بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق بود که با توجه به پیش بینی‌های قبلی شرکت توزیع برق و استقرار مولد برق درمحل، برق ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان وصل شد. این گزارش می‌افزاید:ورزشگاه مذکور برخلاف الزامات سازمان پدافند غیرعامل تا کنون به ژنراتور اضطراری و یا فیدر رزرو دوم مجهز نشده و صنعت برق این موضوع را طی مکاتبات متعدد به مسوولان این ورزشگاه متذکر شده است. اخبار رسیده از رسانه‌ها حاکی است قطع برق در دقیقه ۵۰ بازی تیم‌های ذوب اهن اصفهان و الوصل امارات رخ دا د. و حدود ۵ دقیقه نیز ادامه داشت که به جهت پوشش منطقه‌ای بازی‌ها، با بروز واکنش‌هایی همراه شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied