شمانیوز
شما نیوز

بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات ترکید! + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گویا با یک بازیکن دو رگه مذاکراتی داشته که حالا موضوع آمدن او به ایران از همیشه قوی‌تر شده است.

بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات ترکید! + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از برنا: تیم پرسپولیس برای پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گویا با یک بازیکن دو رگه مذاکراتی داشته که حالا موضوع آمدن او به ایران از همیشه قوی‌تر شده است.
بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات ترکید! + عکس
نیل یداللهی بازیکن ایرانی-ایرلندی که سابقه بازی در تیم دربی کانتی را در کارنامه دارد، جدیدا با پیشنهاد دوباره سرمربی این باشگاه برای حضور مجدد در این تیم رو به رو شده است. به گفته سران تیم دربی، تیم در خط هافبک و حمله ضعف جدی دارد که به تازگی با یک مهاجم توافق شده و سرمربی درصدد آن است تا با قانع کردن یداللهی وی را به تیمشان بکشانند. با این حال یداللهی در مصاحبه اخیر خود و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم دربی انجام داده، گفته بود علاقه‌ای به حضور در لیگ ایرلند ندارد و می‌خواهد فوتبال خود را در سرزمین پدری اش و شاید در سایر کشور‌های اروپایی و آسیایی ادامه دهد. بی میلی نیل نشان می‌دهد وممکن است با پیشنهادی اغوا کننده از سمت تیم‌های ایرانی، به لیگ برتر کشورمان جذب شود. شاید جالب باشد که بدانید او در مصاحبه‌ای گفته برخی از افراد فامیلش پرسپولیسی هستند و او نیز با ایمون زاید رفاقت داشته و ایمون برای او درباره دربی صحبت کرده است. این مدافع وسط ۲۵ ساله که فصل قبل از طرف برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در این تیم درخواست داشته که در نهایت به دلیل برخی مذاکرات بی نتیجه از حضور در جمع سرخ‌پوشان دور مانده بود. احتمال می‌رود با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر، مدیران سرخ‌پوشان برای دومین بار به وی پیشنهاد دهند و با توجه به اینکه وی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، فصل بعد در تیم به میدان برود که در این صورت می‌توان گفت: دو رگه‌ای که برانکو کشف کرده به پرسپولیس می‌آید و بی تردید می‌تواند بازیکن کارآمدی برای سرخ‌پوشان پایتخت باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied