شمانیوز
شما نیوز

جزئیات بازگشت تیام به استقلال

فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز آب پاکی را روی دست هواداران این تیم ریخت و جریان بازگشت مامه تیام را به استقلال منتفی دانست.

جزئیات بازگشت تیام به استقلال
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز در حاشیه مراسم مرحوم ناصر حجازی آب پاکی را روی دست هواداران این تیم ریخت و جریان بازگشت مامه تیام را به استقلال منتفی دانست.
جزئیات بازگشت تیام به استقلال این بازیکن سیه چرده و ارزشمند سابق استقلالی‌ها که در مدت زمان حضورش در جمع شاگردان شفر سرمربی سابق آبی‌ها ستاره‌ای بسیار تاثیرگذار به حساب می‌آمد به تازگی در رادار استقلالی‌ها قرار گرفته بود که گویا رقم درخواستی این فوق ستاره بالا بوده و در همین راستا حضور او از سوی فتحی در استقلال منتفی اعلام شد. به احتمال زیاد رقمی که مامه تیام از استقلال خواسته بود ۹۰۰ هزار دلار بوده که چنین رقمی برای آبی پوشان پایتخت بسیار بالاست و این تیم توان پرداخت این رقم را ندارد و همین موضوع یکی از دلایلی است باعث شده تا احتمال حضور تیام در جمع آبی پوشان کمرنگ شود. مشکل غیر مالی «تیام» برای حضور در استقلال چه بود؟ از طرفی، ولی جدا از بحث مالی چیزی که باعث منتفی شدن حضور تیام در استقلال شد همسر او بود همسر تیام راضی به زندگی در ایران نیست و به همین دلیل به تیام گفته نباید در تهران فوتبال خود را دنبال کند. او و مادر تیام هیچ علاقه‌ای به زندگی مامه در ایران ندارند و به همین دلیل این بازیکن را از حضور در استقلال منصرف کرده‌اند تا در حال حاضر پرونده بازگشت تیام به استقلال به دلیل عدم توافق مالی و نارضایتی خانواده‌اش از حضور در ایران بسته شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied