شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

اسیدپاشی به خاطر قهر همسر | اعترافات مرد اسیدپاشی که در تهران دستگیر شد

مرد عصبانی که از قهرهای همسرش خسته شده بود، در اقدامی هولناک روی او و پسر 12 ساله‌اش اسید پاشید.

اسیدپاشی به خاطر قهر همسر |  اعترافات مرد اسیدپاشی که در تهران دستگیر شد

به گزارش شمانیوز: اسیدپاشی به خاطر قهر همسر رخ داد. مرد اسیدپاشی که در تهران دستگیر شد به جرم خودش اعتراف کرد. مرد بی رحم به همسر و فرزند 12 ساله اسیدپاشی کرد. ماجرای اسیدپاشی به زن جوان و پسر 12 ساله اش را در ادامه می توانید بخوانید:

مرد عصبانی که از قهرهای همسرش خسته شده بود، در اقدامی هولناک روی او و پسر 12 ساله‌اش اسید پاشید. ساعت 10 صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریادهای زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه‌ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند. زن جوان و پسرش از ناحیه دست و صورت و پا دچار سوختگی شدید با اسید شده بودند.گزارش اسیدپاشی از سوی مأموران کلانتری مسعودیه به بازپرس محمد حسن زارعی از شعبه اول دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

انتقام عجیب

زن جوان در تحقیقات گفت: یک دختر دارم که تازه نامزد کرده و یک پسر 12 ساله هم دارم. روز قبل از اسیدپاشی دخترم با نامزدش بیرون رفته بود ولی دیر برگشت. وقتی پدرش به خانه آمد و او را ندید خیلی عصبانی شد به من اعتراض کرد و دعوایمان شد.

اسیدپاشی

 من هم صبح روز بعد وقتی شوهرم به محل کارش رفت با پسرم از خانه قهر کرده و از ورامین به تهران و خانه برادرم رفتم. اما شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد با یک ظرف اسید به آنجا آمد. می‌گفت از دست رفتارهای من و قهر و اختلاف با من خسته شده است و در همان موقع در حالی که پسرم هم کنارم ایستاده بود روی من اسید ریخت که پسرم هم سوخت. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.

در ادامه به حوادث دیگری که روی  داده است می پردازیم:

قتل عام به خاطر ارثیه

داماد خشمگین که پس از قتل عام 5 عضو خانواده همسرش و گروگان گرفتن دو نفر دیگر قصد کشتن آنها را نیز داشت در عملیات نفسگیر پلیس با شلیک گلوله کشته شد.به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت یک بامداد دوشنبه یکم آذر گزارش قتل 5 نفر در خانه‌ای واقع در منطقه عدل شیراز به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد داماد

 55 ساله این خانواده که به خاطر مسائل مالی و ارث و میراث با خانواده همسرش اختلاف داشته پس از ورود به خانه برادرزنش با اسلحه اقدام به قتل همسرش، دو برادرزن و دختر و پسر برادرزنش کرده و دو نفر را نیز گروگان گرفته و فرار کرده است.با شروع تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی در کم‌ترین زمان ممکن محل گروگانگیری شناسایی شد و مأموران پلیس عملیات رهایی گروگان‌ها را با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان فارس آغاز کردند.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس که پس از اطلاع از این جنایت از ابتدا تا انتهای عملیات در محل حاضر بود گفت: با تلاش و سرعت مأموران در همان لحظات اولیه بعد از جنایت مأموران بسرعت تحقیقات شان را آغاز کردند و محل اختفای عامل قتل‌ها و دو گروگانش را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی به‌محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات کوچک‌ترین تعلل ممکن بود که باعث مرگ دو گروگان شود اما مأموران ما به‌سرعت محل گروگانگیری را که خانه‌ای در نزدیکی محل جنایت بود، محاصره کردند و پس از یکساعت درگیری مسلحانه با شلیک به متهم و مرگ وی هر دو گروگان آزاد شدند.

گازگرفتگی تماشاچیان در سالن تئاتر

تماشاچیان حاضر در یک سالن تئاتر به‌علت انتشار گاز از موتورخانه ساختمان دچار گازگرفتگی شدند.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:10  یکشنبه یک مورد حادثه نشت گاز منوکسید کربن در یک ساختمان در خیابان شریعتی، خیابان ملک به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره 73 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان 10 طبقه اداری بود؛ در طبقه منفی یک سالن تئاتری وجود داشت که در همان زمان مشغول اجرای تئاتر و نمایش بودند ،اما چند نفر از افراد داخل سالن ناگهان حالشان بد شده و همین مسأله منجر به تماس با آتش‌نشانی می شود.

وی تصریح کرد: در مجاورت این سالن نمایش، موتورخانه وجود داشت که آتش‌نشانان با حضور در محل و ضمن بررسی اولیه متوجه شدند گاز منوکسید کربن در موتورخانه در حجم زیاد منتشر شده و بخشی از گاز به سالن نمایش نفوذ کرده بود که  آتش‌نشانان حدود 70 نفر را به آرامی به بیرون هدایت کردند. در بررسی‌ها مشخص شد نقص در عملکرد موتورخانه و دودکش‌ها به دلیل ناتوانی در انتقال آلاینده‌ها، منجر به نشت گاز منوکسید کربن شده که آتش‌نشانان به سرعت موتورخانه را خاموش و به مسئولان سالن تئاتر توصیه کردند که به هیچ‌وجه موتورخانه نباید روشن شده و باید توسط عوامل متخصص رفع نقص شود.

منبع: ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied