شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا

هشدار هواشناسی | پایتخت نشینان حتما بخوانند

تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 199 روز هوای قابل قبول، 73 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، 6 روز هوای ناسالم برای همه گروه‌ها و 2 روز هوای پاک داشته است.

هشدار هواشناسی | پایتخت نشینان حتما بخوانند

به گزارش شمانیوز: در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 42 در وضعیت پاک قرار دارد. از 32 ایستگاه سنجش کیفیت هوا، تنها 8 ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و باقی آنها نشان دهنده هوای پاک در محدوده‌های خود، هستند.

تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 199 روز هوای قابل قبول، 73 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، 6 روز هوای ناسالم برای همه گروه‌ها و 2 روز هوای پاک داشته است و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت روز آینده هوای تهران در وضعیت قابل قبول خواهد بود.

در حال حاضر دمای هوای تهران 5 درجه سانیگراد است و طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت، کمینه دما در روز آینده 0 درجه و بیشینه دما 7 درجه خواهد بود.

شنبه (۴دی ماه) بتدریج کاهش ابر مورد انتظار است و برای روزهای یکشنبه (۵دی ماه) و دوشنبه (۶دی ماه) آسمانی صاف و در روز سه شنبه (۷دی ماه) مجددا افزایش ابر پیش بینی می شود.

به دلیل پایداری نسبی و گاهی سکون جو، از اواخر وقت یکشنبه(۵دی ماه) تا سه شنبه (۶دی ماه) در نواحی پرتردد، در بعضی ساعات انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای  ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران (۴ دی ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در صبح و مه رقیق در بعد از ظهر و وزش باد همراه با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت یکشنبه (۵ دی‌ماه) نیز صاف و بتدریج غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۸ و۱ درجه سانتیگرادمی‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied