شمانیوز
شما نیوز

خودرو

آغاز ثبت نام خودرو برای مادران دارای ۲ فرزند + جدول

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، چهار محصول خود را عرضه می کند. همچنین مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام کنند.

آغاز ثبت نام خودرو برای مادران دارای ۲ فرزند + جدول

به گزارش شمانیوز: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولین طرح فروش محصولات خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر به اجرا درمی آورد.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی احتمالی این طرح در روز شنبه 14 اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

فروش فوق‌العاده ایران خودرو

فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران خودرو از امروز

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، چهار محصول خود را عرضه می کند.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس تی یو 5، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه 14 اسفندماه تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir   به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از  سخ شنبه 10 اسفندماه، به مدت سه روز از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied