شمانیوز
شما نیوز

قیمت امروز طلا و سکه | افزایش قیمت سکه و طلا |

قیمت طلا و سکه، سرسام آور افزایش یافت

سیگنال‌های منفی برجامی بازارها را صعودی کرده است. به نحوی که قیمت امروز طلا و سکه با افزایشی سرسام‌آور روبه رو شد.

قیمت طلا و سکه، سرسام آور افزایش یافت

به گزارش شمانیوز، قیمت طلا، دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، روند افزایشی داشت و سکه نیز در کانال ۱۴ میلیون تومانی صعودی بود. قیمت دلار هم در کانال ۳۰ هزار تومانی در حال افزایش بود.

روند افزایشی در بازارهای مالی از جمله طلا و سکه امروز هم ادامه داشت. قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و معاملات غیرقانونی فردایی، به کانال بالاتر رفت.

همچنین طلا وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد. سکه امامی نیز حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

کارشناسان و فعالان بازار معتقدند سیگنال‌های برجامی این روزها ناامیدکننده هستند و پیام افزایشی به بازارها ارسال می‌کنند.

در بازار طلا و سکه چه گذشت؟

طلا و سکه امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر افزایشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۷۷۰ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود سه هزار تومان بیشتر از بعد از ظهر امروز و حدود ۲۹ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. طلا دیروز با روند افزایشی بین دو کانال یک میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان نوسان داشت.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این نرخ نسبت به بعد از ظهر امروز ۲۰۰ هزار تومان و نسبت به روز گذشته، حدود ۳۷۸ هزار تومان بیشتر است. روز گذشته نیز سکه روند افزایشی داشت و وارد کانال ۱۴ میلیون تومان شد.

قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند افزایشی دارد و به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این رقم حدود ۲۷۳ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. سکه بهار آزادی، دیروز هم در این منبع روند افزایشی داشت.

افزایش سرسام‌آور قیمت‌ طلا و سکه

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نیز قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، افزایشی و یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود شش هزار تومان بیشتر از بعد از ظهر امروز و ۲۷ هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته. طلا روز گذشته نیز روند افزایشی داشت.

منبع: خبر انلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied