شمانیوز
شما نیوز

ساندویچ گوشت چرخ کرده

طرز تهیه ساندویچ گوشت چرخ کرده و سیب زمینی

طرز تهیه ساندویچ گوشت و قارچ و سیب زمینی با فیلم فوت و فن پخت ساندویچ گوشت چرخ کرده با سیب زمینی را می خوانید.

طرز تهیه ساندویچ گوشت چرخ کرده و سیب زمینی

بسیار خوشمزه بوده و به راحتی تهیه می شود و گزینه مناسبی برای روزهایی است که زمان زیادی برای تهیه غذا ندارید است. شما می توانید از نان باگت یا نان پیتا در تهیه این ساندویچ استفاده کنید. می توانید دور ساندویچ را با فویل بپوشانید و در فر قرار دهید و یا با کمک دستگاه ساندویچ ساز یا گریل آن را گریل کنید حتی اگر هیچکدام را در دسترس نداشتید با کمک ماهیتابه گریل آن را روی گاز آماده کنید.

مواد لازم

گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم
قارچ ۱۰۰ گرم
سیر ۲ حبه
پیاز ۱ عدد
زیتون ۱۰ عدد
فلفل دلمه ۱ عدد
جعفری ۱/۲ پیمانه
پیاز قرمز ۱ عدد
پنیر گودا یا پیتزا یا ورقه ای به مقدار لازم
سس فرانسوی یا رنچ به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر پاپریکا به مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ گوشت چرخ کرده با قارچ و پنیر

مرحله اول: تفت دادن گوشت

ابتدا طبق روال همیشگی تهیه ساندویچ ها پیاز و سیر را پوست گرفته و خرد کنید. پیاز را به همراه کمی روغن داخل تابه تفت دهید سپس سیر را اضافه کنید و تفت داده تا بوی سیر بلند شود و در ادامه گوشت و ادویه ها و نمک را اضافه کنید و خوب مواد تفت دهید تا بوی گوشت را کاملا بگیرید و مواد با ادویه ها کاملا سرخ و یکدست شوند و از روی حرارت بردارید.

مرحله دوم: تهیه سس قارچ

برای ادامه باید سس را تهیه کنید برای این کار قارچ ها را اسلایس کنید. فلفل دلمه را بعد از شستن خرد کنید. هسته زیتون را خارج کنید و خرد کنید. حالا کمی روغن داخل تابه بریزید و مواد را داخل تابه ریخته و تفت دهید تا خوب نرم شوند در ادامه پنیر مورد نظر را خود را اضافه کنید و روی حرارت پایین بگذارید مواد با پنیر مخلوط شوند سپس از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: آماده سازی ساندویچ

شما برای تهیه این ساندویچ از هر نوع نانی می توانید استفاده کنید به طور مثال با نان پیتا بهتر است لایه نان را باز کنید و روی نان کمی سس فرانسوی یا رنچ بزنید و در مرکز نان مقداری مایه گوشت قرار دهید و در ادامه سس قارچ و کمی مجدد سس فرانسوی و پیاز قرمز خلالی شده و جعفری ساطوری شده بریزید.

مرحله چهارم: تهیه ساندویچ گوشت چرخی خانگی

حالا باید به آرامی نان پیتا را رول کنید اگر از نان ها دیگر استفاده می کنید این مرحله لازم نیست می توانید یک کاغذ روغنی از قبل زیر نان قرار دهید و با آن رول کنید و با کمک دستگاه یا تابه گریل آن را گریل کرده و با سپس سرو کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied