شمانیوز
شما نیوز

تست روانشناسی | تست روانشناسی روزانه

تست روانشناسی | زیر و بم زندگیتان را از روی نوع دندان تشخیص دهید

در زیر با یک تست روانشناسی از روی نوع دندان خودتان را بشناسید.

تست روانشناسی | زیر و  بم  زندگیتان را از روی نوع دندان تشخیص دهید

تست روان شناسی چیست؟

تست روان شناسی یکی از ابزارهای سنجش سلامت روان است که نتیجه آن تنها توسط یک متخصص بهداشت روان شامل روان‌پزشک، روان شناس یا روانکاو قابل ارزیابی و استفاده است. این ارزیابی و نتیجه‌گیری معمولاً شامل استفاده از چند ابزار شامل تست‌، سؤالات شفاهی، تکمیل پرسشنامه، شرح حال مراجع و مصاحبه با او و اطرافیان می‌شود.

استفاده از ابزارهای مختلف به متخصصان بهداشت روان این امکان را می‌دهد که دید بهتر نسبت به شخصیت مراجع داشته باشند. در هیچ نقطه‌ای از جلسه قرار نیست قضاوتی از پاسخ‌های شما انجام شود. از این ابزارهای تنها برای درک بهتر مشکلات و علائم یا رسیدن به خودشناسی بهتر استفاده می‌شود.

 تست روانشناسی

دندان‌های مستطیلی

اگر دارای دندان‌های مستطیل شکل هستید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که فردی بسیار منطقی هستید. شما یک رویکرد تحلیلی نسبت به زندگی و مسائل کاری خود دارید. یک برنامه‌ریز عالی هستید و کاملاً می‌دانید در زندگی چه می‌خواهید و چگونه می‌خواهید به آن برسید.

شما از مهارت‌های اجتماعی عالی برخوردارید و سرشار از ایده و جزئی‌نگر هستید.

دندان‌های بیضی شکل

آیا دندان‌های شما کشیده و منحنی زیبایی دارند و شبیه به شکل بیضی هستند؟ ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد شخص خلاق و رویایی هستید که تخیل قوی دارد. شما عاشق هر چیزی هستید که نیازمند هنر و زیبایی‌شناسی است.

شما انعطاف‌پذیر و روشن‌فکر هستید و می‌توانید با تیپ‌های شخصیتی مختلف کنار بیایید، و معمولاً شما را واسطه‌ای عالی در درگیری‌ها در نظر می‌گیرند.

شما شدیداً عاشق خودتان هستید و تمایل دارید بیشتر وقت خود را با عزیزان، خانواده و دوستان نزدیک خود بگذرانید.

دندان‌های مثلثی

آیا دندان‌های شما شکل مثلثی مشخصی دارند که انتهای آن به سمت خط لثه باشد؟ شما تمایل دارید بی‌دغدغه زندگی کنید و از لحظه‌ها لذت ببرید. شخصی بسیار خوش‌بین هستید و اعتقاد دارید که باید در لحظه حال زندگی کرد.

دندان‌های مربعی

اگر دندان‌های شما مربع شکل و طول همه اضلاع آن نسبتاً برابر است، ممکن است مظهر ثبات و قابل اعتماد بودن باشید. افرادی که دندان‌های مربعی دارند معمولاً حل‌کننده‌های عملی و بی‌معنی هستند.

آن‌ها قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستند و اغلب نقش‌های رهبری را در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود بر عهده می‌گیرند. برخورد مستقیم و صادقانه آن‌ها نسبت به زندگی باعث جلب اعتماد و احترام دیگران به آن‌ها می‌شود.

حالی که تست شخصیت شکل دندان می‌تواند بینش جالبی در مورد شخصیت شما ارائه دهد، لازم است به یاد داشته باشید که این مشاهدات قطعی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی