شمانیوز
شما نیوز

ترخیص خودرو

اطلاعیه مهم پلیس راهور برای ترخیص خودرو | تغییرات عجیب ترخیص خودرو از امروز

در صورت عدم ترخیص خودروی توقیفی، از مالک سلب مالکیت خواهد شد.

اطلاعیه مهم پلیس راهور برای ترخیص خودرو | تغییرات عجیب ترخیص خودرو  از امروز

چگونه ترخیص خودرو را از پارکینگ انجام دهیم؟ چه مدارکی برای ترخیص خودرو لازم است. این نمونه سوالات دارندگان خودرو هستند که خودروی آنها بنا به دلایلی توقیف شده و باید مراحل ترخیص خودرو را انجام دهند.برای ترخیص خودرو اولین قدم دانستن پارکینگی است که خودرویتان به آنجا منتقل شده و قدم بعدیی داشتن مدارک لازم برای ترخیص خودرو است که در مطلبی دیگر به آن اشاره کرده ایم. برای ترخیص خودرو هر چه سریعتر اقدام کنید جدیدا هم پلیس راهور برای ترخیص خودرو اطلاعیه داده که در ادامه همین خبر به آن اشاره شده است.

اطلاعیه مهم پلیس راهور برای ترخیص خودرو

از پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ احسان مومنی در خصوص این خبر توضیح داد: به آگاهی مالکان ومتصرفان وسایل نقلیه توقیفی توسط مامورین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌رساند،برابر دستورالعمل صادره از سوی قوه قضاییه خودروهایی که بیش از یکسال و موتورسیکلت هایی که بیش از ۶ ماه در پارکینگ ها متوقف و مالک آن جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکرده باشند ، ظرف سه ماه از انتشار این آگهی فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

وی همچنین گفت: در این اطلاعیه چنین آمده که چنانچه در مهلت اعلام شده اقدامی توسط مالک ومتصرف بعمل نیاید وسایل نقلیه مذکور در حکم "رها " شده تلقی و برابر مقررات توسط مراجع قانونی تعیین تکلیف خواهند شد ./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied