شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار | حاشیه جدید محمدرضا گلزار

حاشیه های محمدرضا گلزار تمومی نداره | استوری عاشقانه گلزار با گربه اش حسادت زنش را برانگیخت

محمدرضا گلزار استوری عاشقانه ای با گربه اش منتشر شده که سوژه همه شده است.

حاشیه های محمدرضا گلزار تمومی نداره | استوری عاشقانه گلزار با گربه اش حسادت زنش را برانگیخت

محمدرضا گلزار بازیگر خوش چهره و چشم رنگی ایرانی است. او جز بازیگران پرحاشیه محسوب میشود. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری ،خوانندگی و نوازندگی هم میکند. محمدرضا گلزار تجربه برگذاری کنسرت راهم دارد. محمدرضا گلزار چند وقتی است که ازدواج کرده و حواشی ازدواجش سر و صدای زیادی به پا کرد. محمدرضا گلزار استوری عاشقانه ای با گربه اش به اشتراک گذاشت که سوژه شده است. 

خانواده و اصالت تبریزی

 

محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

 

تحصیلات محمدرضا گلزار

 

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied