شمانیوز
شما نیوز

فرحناز منافی

فرحناز منافی طوری پیر شده که نمیشناسی | فرحناز منافی چرا به این روز افتاده

کس جدیدی که از فرحناز منافی ظاهر بازیگر مشهور ایرانی پربازدید شد

فرحناز منافی طوری پیر شده که نمیشناسی | فرحناز منافی چرا به این روز افتاده

به گزارش شمانیوز؛ فرحناز منافی ظاهر بازیگر سریال های پدرسالار و ستایش در اولین روز از خرداد ماه سال 1339 در اردبیل متولد شد.منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از دانش سرای هنر دارد و فعالیتش را در سال1348، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال 1353 وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود.حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، همسر سابق وی بود.عکس جدیدی که از فرحناز منافی ظاهر در صفحات مجازی پربازدید شد.

فرحناز منافی

منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از دانش سرای هنر دارد و فعالیتش را در سال1348، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال 1353 وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود.

فرحناز منافی

بازی در تئاتر را از سال 1354 و بازی در سینما را از سال 1369 با «عروس» به کارگردانی «بهروز افخمی» آغاز کرد.از سال 1357، وارد تلویزیون شد و در سریال هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied