شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت شنبه ۷ بهمن 1402 را اینجا بخوانید

فال تاروت شنبه ۷ بهمن 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت شنبه ۷ بهمن 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز: فال تاروت یکی از انواع فال ها است. فال تاروت طرفداران زیادی دارد. فال تاروت بیشتر در اروپا رایج بود. فال تاروت این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. در ادامه فال تاروت شنبه ۷ بهمن 1402 را در زیر بخوانید. 

 

فروردین

نماد :مرد قابل اعتماد 

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می‌گردد./ شما موقعیت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. / جذاب و تاثیرگذار هستید./ حاکم سکه به شما توصیه می‌کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان به عهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد./ حاکم سکه ضمناً می‌تواند تأثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش‌های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت‌های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

 

اردیبهشت

نماد :رهایی از غم 

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. / گذشت زمان تمام زخم‌ها را شفا می بخشد. / داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. / از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد پرحاشیه یا مسائل پیچیده دوری کنید./ هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. / عقب‌نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست؛ بلکه نیازی برای جمع‌آوری نیرو و تمرکز است./ نیاز است آرامش خود را حفظ کرده و تمرکز کنید.

 

خرداد

نماد :مرد جوان 

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. / اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

 

تیر

نماد:انتظار امیدبخش

برای زندگی ایده‌آل استعدادهایتان را جلوه‌گر سازید. / غنیگت شمردن فرصت‌ها. / بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. / جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق‌های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش‌ها و کنجکاوی‌های خود را دریافت کنید.

 

مرداد

نماد :مؤفقیت 

الهه‌ی خورشید برای شما پیام‌آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان به وقوع می‌پیوندند. / کامیابی نزدیک است. /در زمینه‌ی کاری و هنری، فرصت بی‌نظیری به شما رو خواهد کرد. / اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

 

شهریور

نماد : شخصیت قانونی 

در زمینه‌های قانونی شما می‌توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان به عهده بگیرید. / مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید. / از سختی‌ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما به وجود آورد.

فال تاروت

مهر‌

نماد :ازدواج 

بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی‌تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می‌دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. / سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می‌سازد.

 

آبان

نماد :مسافرت 

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می‌سازد. / در این مرحله بر ترس‌های کهنه خود غلبه یافته‌اید و مشتاقانه انتظار افق‌های جدید را دارید. / نوباوه چوبدست پیام‌آور فرصت‌ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. / اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. / در این مرحله شما با محدودیت‌های خود مواجه می‌شوید و سپس آنها را وسعت می‌دهید. افراد جدید، اندیشه‌های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تأثیر می‌گذارند.

 

آذر

نماد :ماه

نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دو رنگی

 

دی

نماد:شیطان

یک شخص بد باطن/ خشونت/ فاجعه/ سقوط/ تجربیات عجیب/ سرکشی.

 

بهمن

نماد :قربانی

وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید/ واگذار کردن چیزی برای بدست آوردن چیزی بهتر.

 

 اسفند

نماد :کاهن

گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied