شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت | فال تاروت پنج شنبه 12 بهمن 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت پنج شنبه 12 بهمن 1402 را بخوانید.

فال تاروت | فال تاروت پنج شنبه 12 بهمن 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوزفال تاروت یکی از انواع فال ها و پیش گویی ها است. فال تاروت طرفداران بسیار زیادی دارد. فال تاروت بیشتر در اروپا رایج بود. فال تاروت این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. در ادامه فال تاروت پنجشنبه 12 بهمن 1402 را در زیر بخوانید. 

 

فروردین

در حال نقشه کشیدنهای بی سر و ته هستسد و ارزوهای دست نیافتی را مداوم دوره میکنید .تاخیر در کارتان وجود دارد.نشبت به رفتار و صحبت فردی حالت تردید و بلاتکلیفی خواهید داشت.

 

اردیبهشت

احساس ترس از وجود رقیب یا اشخاصی در اطرافتان ذهنتان را مشغول میکند اما فرد یا افرادی با محبتی که در حقتان میکنند حال و هوایتان را تغییر میدهند.رشد و پیشرقتی در مسائل احساسی تان رخ میدهد.به زودی هدیه ارزشمندی دریافت میکنید.تغییرات مثبتی خواهید داشت.امروز تلفن یا خبری نیرویتان را برمیگرداند.

 

خرداد

با رفتن به جایی خودتان را به دردسر میاندازید .و این نسنجیده عمل کردنتان برایتان گران تمام میشود.دنبال راهی هستید تا با شخصی صحبت یا ملاقات کنید اما دلسردی در این راه برایتان وجود خواهد داشت.اشخاصی باعث دلخوری و بلاتکلیفیتان میشوند.

 

تیر

پولی را از دست میدهید.و در زمینه مالی با شخصی به مشکل برخورد میکنید.فردی نیازمند قصد کمک گرفتن از شما رادارد ولی کمکی به او نخواهید کرد.رابطه تان با یک اقا شکرآب میشود.

 

مرداد

خبرهایی از یک خانم باعث دلنگرانی و اضطرابتان میشود.ارتباط با یک خانم بیوه به نفعتان نیست.خبر یک صانحه یا فوت در راه است.در رابطه احساسیتان مشکلاتی برایتان رخ میدهد.

 

شهریور

برای انجام کاری که این روزها بر روی ان خیلی تمرکز کرده اید کمی دودل میشوید یا کارها را به تعلل انجام خواهید داد.خبری در زمینه کاری و مالی باعث میشود برنامه هایتان را تغییر دهید.با شخصی شاداب و بذله گو صحبتهای خوبی در پیش دارید.امروز بسیار طبع هیجانی و سرکشی خواهید داشت

فال تاروت

مهر

سعی کنید با کسی امروز دیدار مهمی انجام ندهید چون یا این دیدار خوب پیش نمیرود یا کلا کنسل میشود.حس نگرانی و اسیب دیدگی را گنار بگذارید.از حرفهای شخصی بسیار دلخور میشوید.

کمر درد یا استخوان درد برایتان دیده میشود.

 

آبان

دیداری رسمی در پیش دارید که سعی میکنید خودتان را بسیار با کمالات نشان دهید.پیشنهادی ذهنتان را مشغول میکند این پیشنهاد به نفعتان است.در برخورد با کسی که این روزها به شما نزدیک شده عادل و درستکار باشید.یک نامه قانونی و رسمی به دستتان میرسد.

 

آذر

در برخورد با مسایل احساسی زیادی ارمان گرا و ایده الیست هستید و همین امر موجب دلسردیتان از اطرافیانتان میشود.یک پول باداورده به راحتی از دستتان میرود.امروز بسیار بدبین هستید و در مورد تمام مسائل نا امید خواهید شد

 

دی

خودتان را درگیر مشکلات و مسائل اطرافتان نکنید.فردی برای حل مشکلاتش از شما کمک نیخواهد بهتر است خودتان را به دردسر نیاندازید.یک جر و بحث و فضای متشنج اطرافتان دیده میشود.در مورد ارزوها و ارمانهایتان ناامید نباشید.

 

بهمن

با شخصی تنها مراودات یا دیداری خواهید داشت در این ارتباط از شما چیزی خواسته میشود که بهتر است در قبول ان احتیاط کنید.فکرتان در مورد یک اقا مشغول میشود.افرادی که تنها هستید پیشنهاد عاطفی عجیب در پیش دارید.

 

اسفند

امضا و تاییدیه ای با تاخیر برایتان به ثمر می‌نشیند.احساس میکنید شخص یا اشخاصی قصد مداخله یا سنگ انداختن در کارهایتان را دارند.فردی به بدگویی از شما مشغول است و حرفهای دروغ او به گوشتان خواهد رسید.در برابر اطرافیانتان لجبازی را کنار بگذارید و فقط به فکر منفعت خودتان نباشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied