شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه 17 بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد به علت برودت هوا برای سه شنبه 17 بهمن 140 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه 17 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :به علت سرمای هواو صحبت های کارشناسان هواشناسی  احتمال تعطیلی مدارس در این استان برای روز سه شنبه 17 بهمن 1402 وجود دارد .تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد برای سه شنبه منتشر نشده است.در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی برای سه شنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان مشهد برای سه شنبه 17 بهمن را میخوانید.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد

به علت بارش برف در مشهد و خراسان رضوی و تعطیلی مدارس برای سه شنبه وجود دارد. تاکنون هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای روز سه شنبه 17 بهمن  منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش  درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس 

آماده‌باش هواشناسی برای ۱۶ بهمن‌ماه

پیش‌بینی وقوع طوفان و گرد و خاک در خراسان رضوی از عصر امروز.هواشناسی خراسان رضوی با پیش‌بینی طوفان و گرد و خاک و افزایش ریزگرد‌ها در این استان هشدار آماده‌باش صادر کرد.

مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام هشدار سطح نارنجی آورده است: استان از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن تحت تاثیر افزایش شدت وزش باد و در نواحی مستعد همراه با طوفان و گرد و خاک قرار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: این طوفان فردا سه‌شنبه  ۱۷ بهمن شدیدتر می‌شود و علاوه بر کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید باعث بروز خسارت نیز خواهد شد.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

مدارس مشهد سه شنبه 17 بهمن دایر است و کلاس ها به صورت حضوری برگذار میشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی