شمانیوز
شما نیوز

جام ملت‌های آسیا

پیش بینی جالب از جام ملت‌های آسیا | قهرمان این جام کیست؟

افشین قطبی پیش بینی کرد که ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

پیش بینی جالب از جام ملت‌های آسیا | قهرمان این جام کیست؟

به گزارش شمانیوز، جام ملت‌های آسیا برترین تورنومنت ملی در آسیا است. جام ملت‌های آسیا هر چهار سال برگزار می‌شود. قطر میزبان این دوره از جام ملت‌های آسیا است. قطر قهرمان دور قبل جام ملت‌های آسیا بود. ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است.

 افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که در یک دوره جام ملت‌ها هدایت تیم ملی را برعهده داشت، پس از بازی با ژاپن در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد.

او در ابتدا گفت: ایران در بازی با ژاپن عملکرد بسیار خوبی داشت و من به نوبه خودم این پیروزی را به تمام مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که ایران در بازی با قطر نیز موفق باشد و دیدار فینال صعود کند.

قطبی که سابقه کار در جی لیگ ژاپن را دارد، در مورد پیروزی ایران اظهار داشت: تیم ملی به‌خصوص در نیمه نمایش تهاجمی و برتر را ارائه کرد و به نظر من شایسته پیروزی بود. باید به آقای قلعه‌نویی و دستیارانش و همچنین بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگوییم که این نمایش خوب را ارائه کردند.

مربی پیشین تیم ملی کره‌جنوبی در مورد تقابل احتمالی ایران و کره عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام ملت‌های آسیا خواهد بود و من امیدوارم که این دو تیم به بازی نهایی صعود کنند. کره‌جنوبی هم یکی از پرستاره‌ترین‌ تیم‌های تاریخ خود را در اختیار دارد و باوجود تمام انتقادها، به نظر من بازی‌های خوبی را ارائه کرده است.

افشین قطبی در پایان گفت: امیدوارم که تیم ملی ایران بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند و این آرزوی بزرگی است که من همیشه دارم. دوست دارم تمام حمایت و عشق خودم را به بازیکنان تیم ملی و کادرفنی محترم ایران بفرستم و بگویم که ما پشتشان هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied