شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی | تیپ بهنوش طباطبایی

برف بازی بهنوش طباطبایی سوژه اینستاگرام شد | خانم بازیگر از غافله برف بازی عقب نموند

در خبر زیر عکسی جدید از بهنوش طباطبایی در میان برف های زمستانی را مشاهده خواهید کرد.

برف بازی بهنوش طباطبایی سوژه اینستاگرام شد | خانم بازیگر از غافله برف بازی عقب نموند

به گزارش شمانیوزبهنوش طباطبایی  عکسی جدید از خودش درمیان برف های زمستانی به اشتراک گذاشته است. بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور سینما،تائتر و تلویزیون  است. بهنوش طباطبایی در فیلم ها و سریال های هم کمدی هم جدی بازی کرده است. بهنوش طباطبایی جز بازیگران بی حاشیه  است. در ادامه عکس جدید بهنوش طباطبایی را مشاهده میکنید. 

 

زندگینامه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.در سال 1378، در سریالی به نام "کوی دامون" که توسط کارگردان معروف "عباس رنجبر" ساخته شده بود، بهنوش طباطبایی نقش‌آفرینی کرد. بهنوش طباطبایی و الهام حمیدی در این سریال، برای اولین بار با هم در یک سریال حضور داشته و با بازی‌های خود توانستند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

بهنوش طباطبایی

جوایز و نامزدی‌های بهنوش طباطبایی در جشنواره ها

در سال 1399 و در بیستمین جشن حافظ، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن سینما برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز 2:ردّ خون شد.

در سال 1397، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در ماجرای نیمروز 2:ردّ خون بود.

در سال 1395 از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سیانور بود.

در سال 1395 و در شانزدهمین دوره جشن حافظ نامزد جایزه بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال میکائیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied