شمانیوز
شما نیوز

جواد خیابانی

جواد خیابانی باعث همه توهین‌ها به علی دایی است!

محمود فکری، بازیکن اسبق فوتبال که شب گذشته مهمان ویژه‌ برنامه جام‌ملت‌های آسیا بود و با جواد خیابانی به بحث پرداخت و گفت: شما به شدت به تیم ملی حمله می‌کنید.

جواد خیابانی باعث همه توهین‌ها به علی دایی است!

به گزارش شمانیوز، ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا با اجرای جواد خیابانی طی روزهای گذشته از شبکه سه پخش شد. اجرای جواد خیابانی در این برنامه با حواشی های مختلفی همراه بود. تصاویر بحث های جواد خیابانی و مهمانان برنامه بارها در صفحات مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

 محمود فکری شب گذشته مهمان ویژه‌ برنامه جام‌ملت‌های آسیا بود و با جواد خیابانی به بحث پرداخت.

این پیشکسوت فوتبال در بخشی از صحبت‌هایش به جواد خبایانی گفت: شما نمی گذارید ما صحبتمان را انجام دهیم. وسط حرف می آیید. شما در صحبت هایتان می گویید که فقط بازیکن و مربی ابزارهایی هستند که می توانند تیم را قهرمان کنند. ولی من می گویم اگر اینجوری باشد، باید مدیریت در هر بخشی را کنار بگذارید. یعنی مدیریت در قطر هیچ کاری برای این قهرمانی انجام نداده است؟ اتفاقا من می گویم وقتی هیچ برنامه ریزی و آینده نگری نداریم، چرا باید قهرمان شویم؟ کشورهای دیگر زمین آماده کرده و در اختیار عموم قرار می دهند تا بازیکنان کم سن و سال رشد کنند. ببینید در نسل ما، چه بازیکنان خوبی داشتیم که دست سرمربی باز بود.

او در ادامه گفت: شما به شدت به تیم ملی حمله می‌کنید. بغل کرده به درد کسی نمی‌خورد. شما وقتی به شدت به بازیکنان و مربیان حمله می‌کنید، باعث می‌شوید آدم‌هایی از حوزه‌های دیگری به شکل گستاخانه‌تر مثلا به علی دایی که ناموس فوتبال ایران است بی‌احترامی کنند. مگر چند علی دایی در ایران و آسیا داریم که هر کس و ناکسی به او و دیگر اسطوره‌ها حرف بزنند. نگرانی من این است. تیم ما بد بازی نکرده است. چرا یک شکلی حمله می‌کنم و جوری رفتار می‌کنیم انگار در مرحله مقدماتی حذف شدیم. چرا کره و ژاپن و عربستان هم با کلی هزینه بیشتر انتظار قهرمانی نداشته باشند؟ من وکیل مدافع کادر فنی نیستم و از آقای قلعه‌نویی دلخوری هم داشتم. من اینجا هستم که واقعیت‌ها را بگویم که بازیکنان بعد بازی با ژاپن زیر این فشارها گریه نکنند و سجده شکر نکنند. فقط هم شما را نمی‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied