شمانیوز
شما نیوز

خودرو تیگو 8 پرو e پلاس

تست و بررسی خودرو تیگو 8 پرو e پلاس | تجهیزات این خودرو هوش از سرتان می برد+ فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و تست خودرو تیگو 8 پرو e پلاس می پردازیم.

تست و بررسی خودرو تیگو 8 پرو e پلاس | تجهیزات این خودرو هوش از سرتان  می برد+ فیلم

به گزارش شمانیوز :ماشین تیگو 8 پرو e پلاس یکی از مدل‌های خودروی تیگو 8 محصول شرکت ایران خودرو است. تیگو 8 پرو e پلاس با ویژگی‌ها و امکاناتی مانند موتور پرقدرت، طراحی زیبا، سیستم‌های ایمنی مدرن، صندلی‌های راحت و فضای بالا برای سرنشینان، سیستم صوتی و ناوبری، سیستم تهویه هوا و دیگر امکانات مدرن مجهز شده است. تیگو 8 پرو e پلاس این خودرو با قیمت مناسب و بازارپسندی خوب است. تیگو 8 پرو e پلاس گزینه‌ای قابل توجه برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی و با کیفیت هستند. در ادامه بررسی بیشتر تیگو 8 پرو e پلاس می پردازیم.

داخل تیگو 8 پرو e پلاس

نمای داخلی فونیکس تیگو 8 پرو e+ نیز برخلاف نمای خارجی آن، تغییرات بیشتری را نسبت به نسخه‌های درون‌سوز تجربه کرده است. کلاسترهای دوگانه عریض همچنان بخش اصلی داشبورد این خودرو را تشکیل داده‌اند. دکمه‌های چندانی در کابین خودرو مشاهده نمی‌شود و اکثر تنظیمات از طریق لمس انجام خواهد شد. پنل لمسی سیستم تهویه که در تیگو 8 پرو شاهد آن بودیم، در نسخه هیبریدی حذف شده است و احتمالا تنظیمات سیستم تهویه از طریق نمایشگر و دکمه‌های اندک انجام خواهد شد. همچنین سبک قرارگیری دکمه‌های کنترلی در قسمت میانی کابین تغییر کرده است و به جای دکمه‌های پیانویی، دکمه‌های تخت نقره‌ای رنگ را شاهد هستیم. البته نسخه‌ای که در ایران عرضه می‌شود، از تریم دو رنگ قهوه‌ای و مشکی بهره خواهد برد. همچنین پنل تهویه هشت اینچی نیز سرجای خودش قرار دارد.

تیگو 8 پرو e پلاس

تریم کابین نسخه پرو از رنگ‌های مشکی و مارون تشکیل شده بود اما در کابین فونیکس تیگو 8 پرو e+، از ترکیب رنگ‌های آبی، مشکی و سفید استفاده شده است. این ترکیب باعث می‌شود تا حس مجلل بودن به بیننده دست دهد. البته روکش صندلی‌ها و رودری‌ها از پلاستیک و چرم مصنوعی سفید شکل گرفته‌اند که ممکن است آلودگی‌ها را به خود جلب کند. تغییر مشخصات فنی خودرو در فونیکس تیگو 8 پرو e+، سبب شده است تا سبک طراحی اهرم تعویض دنده نیز تغییر کند. بسیاری از دکمه‌های کنسول وسط حذف شده‌اند و به جای آن‌ها یک اهرم دنده کوچکتر با دکمه‌های کمتر قرار گرفته است. همچنین جای دکمه استارت خودرو محل جدیدی دارد و از روی کنسول به قسمت کناری فرمان منتقل شده است. همچنین می‌توان گفت که فرمان خودرو طرح متفاوتی دارد و برخلاف ظاهر صاف نسخه پرو، اندکی به سمت داخل متمایل شده است.

تیگو 8 پرو e پلاس

امکانات و تجهیزات تیگو 8 پرو e پلاس

تیگو 8 پرو به عنوان پرچمدار حال حاضر مدیران خودرو، به سطح بالایی از امکانات و تجهیزات مجهز شده است.

نسخه هیبریدی این خودرو نیز امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی را در خود جای داده است و می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. از جمله تجهیزات فونیکس تیگو 8 پرو e+ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: حالات رانندگی مختلف، شش کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، دوربین عقب، کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمک به حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، سامانه کنترل فشار باد تایرها، دستیارهای رانندگی خودکار یا ADAS، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم صوتی سونی با هشت بلندگو، فرمان برقی دی‌کات مجهز به گرمکن و تو دوزی چرمی.

تیگو 8 پرو e پلاس

رقبای تیگو 8 پرو e پلاس در بازار

فونیکس تیگو 8 پرو e+ با قیمتی بیش از 25 هزار دلار در چین عرضه می‌شود که می‌توان آن را یک خودرو نه چندان ارزان دانست. با این حساب انتظار داریم که فونیکس تیگو 8 پرو e+ گران‌ترین تیپ این خودرو باید و حتی با نرخ بالاتری از تیگو 8 پرومکس به فروش برسد. این خودرو در حال حاضر رقیبی را پیش روی خود در بازار ایران نمی‌بیند و همین مساله به این خودرو کمک خواهد کرد تا فروش موفقی را تجربه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied