شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی

طال بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها باهم کنار نمیان ؟

در خبر زیر یک نوع طالع بینی بر اساس سازگاری ماه های مختلف سال را میخوانید.

طال بینی روزانه | متولدین کدوم ماه ها باهم کنار نمیان ؟

به گزارش شمانیوز :طالع بینی به معنای پیشگویی سرنوشت است. طالع بینی انواع مختلفی دارد. طالع بینی در سراسر جهان رواج دارد. طالع بینی طرفداران زیادی دارد. در ادامه یک نوع طالع بینی بر اساس سازگاری ماه  های مختلف سال را میخوانید. 

 

متولدین ماه های فروردین و تیر

متولدین فروردین و تیر از ناسازگارترین‌ها هستند و به دلیل ماهیت متفاوت و متضادی که دارند همیشه با هم درگیری دارند. فروردین ماهی ها عموما شخصیتی قاطع و خروشان دارند و دائما در به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند. از سوی دیگر تیر ماهی ها به دنبال امنیت عاطفی هستند و ترجیح می‌دهند زندگی با ثبات و قابل پیش بینی داشته باشند.

متولدین فروردین با اعتماد به نفس و استقلال به جلو حرکت می‌کنند، در حالی که تیرماهی ها خواهان ارتباط عاطفی و صمیمیت بیشتر با دیگران هستند. اولویت‌ها و رویکردهای متفاوت آن‌ها اغلب منجر به تعارض و سوء تفاهم می‌شود. تصمیمات تکانشی و طبیعت ریسک پذیر فروردینی ها می‌تواند باعث اضطراب و احساس بی ثباتی در تیر ماهی ها شود.

به دلیل این که یک فروردینی با تمام قوا به سمت جلو عموما همراه تیر ماهیش را نادیده می‌گیرد. یک فروردینی از معاشرت با دیگران لذت می‌برد در حالی که یک تیر ماهی ترجیح می‌دهد در خانه و با دوستانش وقت بگذراند.

از این رو، آن‌ها ناسازگارترین علائم زودیاک هستند و به دلیل ویژگی ها و اولویت های متضاد با چالش های بسیاری روبرو هستند.

 

متولد اردیبهشت و بهمن

متولدین اردیبهشت و بهمن به عنوان ناسازگارترین متولدین ماه های سال شناخته می‌شوند. متولدین این دو ماه دارای ویژگی‌های شخصیتی متضادی هستند که منجر به درگیری ها و سوء تفاهم های مکرر بین‌شان می شود. متولد اردیبهشت، همیشه سعی می‌کند با یک روتین مشخص، ثبات و برنامه های قابل پیش بینی زندگی کند.

در حالی که نشانه هوا یا همان بهمن دوست دارد کارهای غیرقابل پیش بینی انجام دهد و عاشق استقلال است. هرچقدر که یک اردیبهشتی به دنبال امنیت و ثبات است، همان قدر یک بهمن ماهی به دنبال هیجان و نوآوری می‌گردد. متولدین بهمن از روتین متنفرند و دوست دارند چیزهای جدیدی را تجربه کنند.

این دو ماه هیچ وقت نمی‌توانند به هم اعتماد کنند. با این که برای اردیبهشتی ها وفاداری و تعهد مهم است، برای بهمن ماهی ها استقلال و آزادی اولویت دارد. به همین دلیل در اکثر موضوعات با هم مخالف هستند.

 

خرداد و شهریور

خوب این بار در جواب سوال متولدین کدام ماه با هم نمی سازن، باید اسم خرداد و شهریور را بیاوریم. متولدین این دو ماه هم به شدت با هم ناسازگار هستند. سیاره حاکم خرداد عطارد است و دارای شخصیت پر جنب و جوش و شلوغ است. در حالی که نشان زمین یا همان شهریور فردی منظم و دقیق است که زیاد از شلوغی خوشش نمی‌آید. شهریور ماهی ها رویکردی ساختاریافته در زندگی دارند و زیاد اجتماعی نیستند. در حالی که متولدین خرداد افرادی اجتماعی هستند و دوست دارند در هر بحثی شرکت کنند.

شهریور ماهی ها به دنبال امنیت و برنامه قابل پیش بینی هستند و غافلگیری را دوست ندارند در حالی که متولدین خرداد آزادی عمل را ترجیح می‌دهند و عاشق استقلال و کارهای غیرقابل پیش بینی هستند. هرچقدر یک شهریوری به دنبال برنامه منظم است، به همان اندازه یک خردادی از روتین روزانه متنفر است. شخصیت اجتماعی خرداد ماهی ها باعث برانگیختن حسادت و حس مالکیت شهریور ماهی ها می‌شود. متولدین شهریور به دنبال وفاداری و تعهد هستند اما خرداد ماهی ها بیشتر دوست دارند آزاد باشند و از هیچ چیز ابایی ندارند.

 

مرداد و آبان

مرداد و آبان ناسازگارترین متولدین ماه‌ها هستند. آن‌ها دارای شخصیت‌های متمایز هستند که همین تفاوت ها باعث درگیری بین‌شان می‌شوند. مرداد ماهی ها با نشانه آتش شخصیت جسور و کاریزما دارند. به همان اندازه آبان ماهی ها با نشان آب به شدت آرام و منزوی هستند. مرداد ماهی ها عاشق تعریف و تمجید و توجه هستند. اما آبان ماهی ها دوست دارند حریم خصوصی شان حفظ شده و خیلی محور توجه دیگران قرار نگیرند.

سبک های ارتباطی متفاوت آن‌ها می‌تواند سوء تفاهم و فاصله عاطفی ایجاد کند. متولدین مرداد تمایل ارتباط مستقیم دارند و بی باکانه در رابطه هایشان عمل می‌کنند. در حالی که متولدین آبان رویکرد محتاطانه تر و درون نگر دارند.

هرچقدر مرداد ماهی به صراحت صحبت می‌کند و زود اعتماد می‌کند، آبان ماهی ها به همه چیز شک دارند و کاملا با سوء ظن به دیگران نگاه می‌کنند. حس مالکیت آبان ماهی ها می تواند بر میل مردادی ها به آزادی و استقلال غلبه کند و باعث رنجش و ناامیدی بین‌شان شود. وقتی صحبت از تصمیم گیری می شود، اعتماد به نفس و قاطعیت مرداد ماهی ها با رفتار محتاطانه و گاهی متزلزل آبان ماهی ها در تضاد است. به همین دلیل آن ها زیاد با هم کنار نمی‌آیند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied