شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

فرصت ویژه برای یک پرسپولیسی جوان | کدام پرسپولیسی امروز مشهور می‌شود؟

در حالی که امروز علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت در بازی با ذوب آهن حضور ندارد؛ امیررضا رفیعی روز سختی را در پیش خواهد داشت.

فرصت ویژه برای یک پرسپولیسی جوان | کدام پرسپولیسی امروز مشهور می‌شود؟

به گزارش شمانیوز، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد تا در کنار علیرضا بیرانوند دروازه بانی دیگری را جذب کند اما موفق به این کار نشد و در حال حاضر پرسپولیس یک دروازه بان حرفه ای دارد. کارت زردی که علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور دریافت کرد، او را از حضور در جدال برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر محروم کرد تا شرایط برای سنگربان سرخ‌ها، با توجه به شرایط نیمکت این تیم سخت ارزیابی شود.

پرسپولیس در چند فصلی که علیرضا بیرانوند را در اختیار داشته کمتر با معضل تغییر دروازه‌بان روبرو شده و دروازه‌بان سرخ‌پوشان در 6 فصلی که عضو پرسپولیس بوده تنها 24 بازی لیگ برتری را از دست داده است. پرسپولیس در این 24 بازی موفق به کسب 18 برد شده و 3 بازی با شکست و 3 بازی با تساوی این تیم به پایان رسیده است. آن‌ها بدون بیرانوند 13 کلین‌شیت داشته‌اند و 13 بار دروازه‌شان باز شده که نشان می‌دهد در مجموع شرایط نسبتا خوبی بدون دروازه‌بان شماره یک خود داشته‌اند.

بیرانوند در 2 دوره‌ای که دروازه‌بان پرسپولیس بوده فقط در زمان گابریل کالدرون به دلیل مسائل فنی روی نیمکت نشسته و غیبت‌هایش در زمان یحیی گل‌محمدی و برانکو ایوانکوویچ به دلایلی چون محرومیت، مصدومیت یا استراحت دادن بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied