شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت زادروز دانشمند حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک صورت گرفت؛

تجلیل از 105 پزشک عرصه سلامت در منطقه آزاد قشم

سرپرست مدیریت امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از تجلیل پزشکان عرصه سلامت به مناسبت زادروز دانشمند حکیم، ابوعلی سینا و روز پزشک توسط این مدیریت خبر داد.

تجلیل از 105 پزشک عرصه سلامت در منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی با اشاره به زحمات و جان‌فشانی‌های جامعه پزشکی در روزهای فراگیری بیماری کرونا گفت: تلاش‌های جامعه پزشکی و کادر درمان جزیره قشم، در این ماه‌های سخت، خاطره‌ای ارزنده از همت و توانمندی پزشکان در ذهن و خاطر مردم نقش کرده است.

وی افزود: تقدیر از خدمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه سلامت که مجاهدگونه و به‌دوراز خانواده به تأمین و حفظ سلامت قشموندان فعالیت می‌کنند، اقدامی ناچیز است که نه‌فقط به مناسبت روز پزشک، که باید هرروز صورت گیرد. 

لازم به ذکر است، مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود موسوی،  سرپرست مدیریت امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا امری کاظمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید محمدهاشم داخته، مدیر محیط‌زیست و حامد بی آزار، سرپرست مدیریت امور فرهنگی این سازمان با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم از ۴۹ پزشک این مرکز تجلیل کردند.

همچنین در مراسم دیگری در کلینیک شهید دارا، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مرکز پزشکی خلیج‌فارس از 56 پزشک خدمت رسان به جامعه جزیره توسط سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied