شمانیوز
شما نیوز

ال جی/

آینده نمایشگاه‌های تجاری در نمایشگاه مجازی ال‌جی

نمایشگاه‌های مجازی یک تجربه تعاملی هستند که مشتریان را با محیطی ۱۰۰ درصد دیجیتالی روبرو می‌سازند. این راهکار به شرکت‌ها امکان می‌دهد در هر فضا یا تأسیساتی به گشت‌وگذار پرداخته و با انواع لوازم و تجهیزات تولیدی آن شرکت بدون حضور فیزیکی در محل آشنا شوند. نمایشگاه مجازی فضایی بی‌نهایت، بدون مرز، بدون محدودیت و ایده‌آل برای دوران شیوع کرونا است که می‌تواند فراتر از آن‌هم ادامه پیدا کند. اکنون می‌توان بر هر محدودیت فیزیکی یا خلاقانه موجود در فضای نمایشگاه عادی غلبه کرد و آن‌ها را در فضای نمایشگاه مجازی به اجرا درآورد. ضمن اینکه چنین تجربه‌ای محدودیت مکان و زمانی ندارد و بازدیدکنندگان به‌طور هم‌زمان از تمام نقاط کره زمین و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند به بازدید از آن بپردازند.

آینده نمایشگاه‌های تجاری در نمایشگاه مجازی ال‌جی

به گزارش شمانیوز:  بدون شک نیاز بشر همواره در نوآوری است. درحالی‌که پلتفرم‌های گوناگون نمایشگاهی و showroom فیزیکی در اشکال گوناگون سالیان طولانی است که به وجود آمده و کارآمدی خود را در دوران پیش از شیوع همه گیری اثبات کرده‌اند، اما صنایع با سرعت فراوان به دنبال جایگزین‌های دیجیتالی آن می‌گردد. پرزنتیشن‌های آنلاین، نمایشگاه‌های مجازی، ویدیوهای معرفی دقیق محصول، تصویرسازی محصولات و تماس‌های ویدیویی آنلاین قرار است جایگزینی برای روش‌های خرید سنتی و حضوری باشند.​ سبالبته باید این مساله را در نظر گرفت که برای مشتری و مصرف‌کننده همیشه توانایی لمس و دست زدن به محصول، یکی از گزینه‌های مهم تصمیم‌گیری برای خرید است و اینکه باید در ابعاد واقعی محصول را مشاهده کند تا بتواند ذهنیتی درست و به‌جا از آن داشته باشد. یک عکس همیشه کامل‌تر و جذاب‌تر از چیزی است که در واقعیت وجود دارد و همین می‌تواند باعث سردرگمی کاربران شود. هرچند از سوی دیگر نمایشگاه مجازی می‌تواند امکاناتی فرای محدودیت‌های زمانی و فیزیکی در اختیار کاربر قرار دهد. مشتری در چنین فضایی قادر است تمام روند تولید محصول در کارخانه را تماشا کند، محصول را به‌صورت سه‌بعدی و از نزدیک‌ترین حالت ممکن و در تمام جهات چرخانده و مشاهده کند، جزئیات کار را از هر زاویه‌ای و با دقت موردبررسی قرار داده و درنهایت حتی آن را به شکل سه‌بعدی در فضای کاربردی درون خانه یا محل کار امتحان کند. نمایشگاه‌های مجازی ال‌جی در دوران همه‌گیری/ در این میان ال‌جی الکترونیکس مانند هر  فناوری  و نوآوری دیگری که تاکنون با ورود به آن، باعث ارتقا و بهبود کارآیی آن شده، در زمینه نمایشگاه‌های مجازی برای بخش‌های گوناگون زیرمجموعه خود نیز گام‌های بلند و مؤثری برداشته است. برای مثال تجربه مجازی LG HVAC که یکی از جدیدترین نمایشگاه‌های این شرکت است، فضای نمایش تعاملی و آنلاینی را فراهم آورده تا محصولات ال‌جی در زمینه راهکارهای تهویه مطبوع و پمپ‌های گرمایی را با جزئیات کامل به نمایش بگذارد. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه مجازی می‌توانند از چندین محیط کاربردی مانند آپارتمان مسکونی، ویلای مسکونی، دفتر کار عمومی،  برج  اداری، فروشگاه کوچک و هتل عبور کرده و به مشاهده جزئیات بپردازند. مشتری تنها با استفاده از یک ماوس یا  نمایشگر لمسی  به پرسه‌زنی در محیط سه‌بعدی انتخابی خود می‌پردازد و منوهای کامل هر محصول با تمام جزئیات ممکن، مشخصات، ویژگی‌ها، ویدیوهای محصول و مانند آن را مشاهده می‌کند.

LGHVACVirtualExperience

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس هم مدتی است که سایت DigiTour را راه‌اندازی کرده که یک نمایشگاه سه‌بعدی، فراگیر و منعطف برای محصولات این شرکت است و به‌خوبی قابلیت گسترش و توسعه را دارد. اکنون شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی از این نمایشگاه دائمی برای معرفی و نمایش دیجیتال ساینیج‌های فوق بزرگ، باکیفیت فوق‌العاده و تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که ویژه فرودگاه‌ها، استادیوم‌های ورزشی و لابی هتل‌ها و سالن‌های کنفرانس طراحی‌شده‌اند.

LGHVACVirtualExperience

برند لوکس LG SIGNATURE هم یک سایت نمایشگاه مجازی برای تمامی محصولاتش راه‌اندازی نموده که لوازم‌خانگی و آشپزخانه پریمیوم ال‌جی را در سه سالن مجزای اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خشک‌شویی به نمایش می‌گذارد. در نمایشگاهی شبیه محیط زندگی واقعی، روی هر یک از وسایل ساخت LG SIGNATURE کلیک کنید، می‌توانید تصاویر دقیق و جزئیات کامل آن را مشاهده نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied