شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

رازگشایی از مرگ مشکوک سعیده محمدی وکیل مشهدی | سعیده محمدی وکیل مشهدی، خودکشی یا قتل؟

جسد خانم وکیل پایه یک دادگستری در باغ ویلا در حالی کشف شد که هنوز مدارکی مبنی بر وقوع قتل بدست نیامده است.

رازگشایی از مرگ مشکوک سعیده محمدی وکیل مشهدی | سعیده محمدی وکیل مشهدی، خودکشی یا قتل؟

به گزارش شمانیوزمرگ سعیده محمدی وکیل مشهدی هنوز مشخص نیست. جسد سعیده محمدی وکیل مشهدی در باغی اجاره ای یافت شد. خانواده سعیده محمدی وکیل مشهدی مدعی هستند وی به قتل رسیده است. پزشک قانونی در پی علت مرگ سعیده محمدی وکیل مشهدی است.

ساعت 4 بعد از ظهر شنبه اول آبان، صاحب باغ ویلایی در منطقه بلوار فردوس مشهد، پس از چندین بار تماس با مستأجرش راهی باغ شد. دختر جوانی به نام سعیده محمدی این باغ ویلا را برای یک شب اجاره کرده بود و طبق قرار باید ظهر روز بعد کلید را به صاحب باغ ویلا تحویل می‌داد. اما وقتی صاحب باغ متوجه دیرکرد خانم وکیل شد خودش به باغ رفت اما هرچه در زد کسی جواب نداد به ناچار با کلیدی که در دست داشت وارد باغ شد اما ناگهان با مشاهده جسد دختر جوان داخل استخر وحشت زده با پلیس تماس گرفت. با کشف جسد وکیل 39 ساله، بلافاصله موضوع به بازپرس محمود عارفی راد و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

 معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی، آثاری از ضرب و جرح روی بدن او نشان نداد. از آنجایی که جسد با لباس داخل استخر افتاده بود تعیین زمان مرگ در صحنه مشکل بود همچنین این احتمال مطرح شد که دختر جوان اواخر شب قبل یا اوایل صبح روز حادثه فوت کرده است. بدین ترتیب از زمان مرگ او کمتر از 12 ساعت می‌گذشت.

از سویی آثار ورود به زور به داخل باغ دیده نمی‌شد و درهای ورودی سالم بودند. هیچ مورد به‌هم‌ریختگی و سرقتی نیز در باغ ویلا دیده نمی‌شد که حکایت از درگیری داشته باشد. بدین ترتیب فرضیه قتل کمرنگ شد.

در ادامه به دستور بازپرس جنایی مشهد، ماجرا به خانواده خانم وکیل اعلام شد و تحقیقات از آنها صورت گرفت. در حالی که هیچ مدرک و سرنخی که نشان از جنایت داشته باشد، در تحقیقات به‌دست نیامد، اما خانواده دختر جوان مدعی شدند وی به قتل رسیده است.

سعیده محمدی وکیل مشهدی

آنها در تحقیقات عنوان کردند: چند نفری با دخترمان مشکل داشتند و احتمال می‌دهیم که آنها سعیده را به قتل رسانده باشند. به همین خاطر خواهان بررسی دقیق پرونده هستیم.

بدین ترتیب جسد دختر جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

بازپرس محمود عارفی راد به خبرنگار «ایران» گفت: اثبات این موضوع که دختر جوان به قتل رسیده یا بر اثر حادثه‌ای فوت کرده باشد، هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

در ادامه به جنایت دیگری که پیش آمده می پردازیم:

میهمانی مرگ در خانه دوست

همزمان با کشف جسد خونین مردی جوان در آشپزخانه آپارتمان دوستش، دستور بازداشت صاحبخانه به اتهام قتل صادر شد.

ساعت 3 بامداد دوشنبه 3 آبان مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: همسایه‌مان یک نفر را داخل آپارتمانش به قتل رسانده است.

بدنبال این تماس، مأموران کلانتری 134 شهرک غرب با کسب دستور از بازپرس حبیب‌الله صادقی به همراه تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. آنها به محض ورود با جسد خونین مرد 45 ساله داخل آشپزخانه در حالی مواجه شدند که عامل جنایت نیز در محل حضور داشت و سر مقتول را روی پایش قرار داده و گریه می‌کرد. متهم که بواسطه مصرف مشروبات الکلی حال جسمی و روحی خوبی نداشت، در تحقیقات گفت: من و حامد هر دو تولید کننده پوشاک هستیم. حامد امشب میهمان خانه من بود حدود ساعت 10 شب با هم مشروب خوردیم اما بعد از آن دیگر چیزی به خاطر ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای دوستم رخ داده است.

در تحقیقات از همسایه‌ها، مرد جوانی که گزارش قتل را به پلیس داده بود، گفت: ساعت دو نیمه شب بود که صدای آهنگ و موسیقی از خانه همسایه آرامش ما را به هم زده بود. به در خانه‌اش رفتم زنگ در آپارتمان او را زدم تا بگویم صدای آهنگ را کم کند. اما کسی در را باز نکرد در همین موقع صدای دعوا و پرت شدن و شکستن وسایل هم به گوش رسید. چندبار دیگر در خانه را زدم اما هیچ پاسخی نداد.

 حدود ساعت سه صبح بود که ناگهان صدای فریادی به گوش رسید. بعد هم مرد همسایه کمک می‌خواست و فریاد می‌زد: «کمک کنید، مرد، مرد.»

وقتی وارد خانه‌شان شدیم حمامی از خون در آشپزخانه دیدیم. جسد مرد جوانی روی زمین افتاده بود و مرد همسایه هم سر او را روی پایش گذاشته بود و گریه می‌کرد.

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین متهم نیز پس از بازداشت برای بررسی وضعیت جسمی و روحی‌اش در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied