شمانیوز
شما نیوز

شهادت ایرانی مدافع حرم حضرت زینب+تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):احمد حیاری جوان دلاور شوشی که برای دفاع از حریم اهل البیت (س) به سوریه رفته بود در نبرد با تروریستهای تکفیری در منطقه لاذقیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): این روزها بازار شهادت فرزندانِ حضرت روح الله، گرم است و مدافعان حرم زینبی، یک به یک به عهد خود با «سید الشهدا(صلوات الله علیه)» وفا می کنند.
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت ایرانی مدافع حرم حضرت زینب+تصاویر
احمد حیاری جوان دلاور شوشی که برای دفاع از حریم اهل البیت (س) به سوریه رفته بود در نبرد با تروریستهای تکفیری در منطقه لاذقیه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. وی چند روز پیش طی یکی از عملیاتهای نظامی علیه گروههای تروریستی تکفیری فعال در مناطق حاشیه شمالی لاذقیه در اثر انفجار گلوله خمپاره و اصابت ترکش بشدت زخمی شده بود که روز گذشته در اثر شدت جراحات وارده به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.
شهادت ایرانی مدافع حرم حضرت زینب+تصاویر
این شهید متولد سال 1361 ، متاهل دارای یک فرزند دختر 4 ساله و از اهالی شهر "شوش" واقع در استان خوزستان در جنوب ایران بود که حدود ده روز پیش بصورت داوطلبانه برای مشارکت در نبرد علیه تروریسم تکفیری و حفاظت از عتبات عالیات سوریه به این کشور اعزام شده بود. آخرین سمت شهید حیاری فرمانده گردان امام حسین (ع) بسیج شهرستان شوش بوده است. تاریخ و مکان تشییع پیکر این شهید مدافع حرم بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
شهادت ایرانی مدافع حرم حضرت زینب+تصاویر
شهادت ایرانی مدافع حرم حضرت زینب+تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied