شمانیوز
شما نیوز

انتشار فیلم مجلس زنانه همسر رییس جمهور

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): "روح‌الله حسینیان" نماینده مجلس و عضو ارشد جبهه پایداری در جمع خبرنگاران تهدید کرد که فیلم مجلس زنانه رییس جمهور را دارد و بزودی آن را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، آخرین خبرها از جشن رئیس جمهور در کاخ حاکی از سنگ تمام دولت برای زنان دولتمردان است؛ جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

شادی انحصاری دولت برای روز زن در حالی صورت می گیرد که بسیاری از ادارات در شادی این روز تنها به دادن گل یا شیرینی بسنده می کنند؛ یا در مراسم های پاسداشت روز مادر همیشه از مادران شهید و همسران آنها قدردانی می کنند.

نکته قابل توجه این است که همسر روحانی از مدعویین با پرداخت 5 سکه تشکر کرده است که این خود نیز جای تأمل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied