شمانیوز
شما نیوز

توهین بی سابقه اصلاح طلبان به مجلس+سند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): برخی منافع خود را در ورود حامیان فتنه به وزارت علوم می دانند و از این رو آدرس‌های غلطی را به رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر علوم به مجلس می دهند.

دانا نوشت: رد شدن چهارمین گزینه دولت یازدهم برای وزارت علوم در مجلس نشان داد که مجلس با هیچ کس تعارفی نداشته و طبق خطوط قرمز نظام با فتنه گران طوری رفتار می کند که گمان نبرند در نظام جمهوری اسلامی جایی برای آنها وجود دارد.

در این میان برخی از افراطیون و وابستگان فتنه که دست خود را از رسیدن به قدرت کوتاه شده می دیدند، با حاشیه سازی برای این عدم اعتماد به دنبال این موضوع هستند که مقصر واقعی این جریان را مجلس جلوه بدهند؛ این در حالی است که رأی اعتماد یا عدم اعتماد حق نمایندگان است.

عده ای نیز روال خود را بر توهین به مجلس گذاشته اند و با توهین آشکار به نمایندگان مردم به دنبال شکستن جایگاه مجلس هستند.

در این میان سعید شریعتی در فیس بوک خود در توهینی بی سابقه نوشت: بهترین مدیران آموزش عالی یکی یکی به این مجلس معرفی می‌شوند و به جای پرداختن به مسائل دانشگاه‌ها و مشکلات توسعه علمی کشور مجبور می‌شوند اصول الدین بگویند و وادار شوند سوابق درخشان خود را برای خوشایند عده ای نادان یک به یک شرح دهند و بعضا هم به ورطه انکار و تقیه و دروغ بیفتند برای رد شدن از گردنه و راهبندان این راهیافتگان.

این نوع ادبیات از سوی سعید شریعتی نشان می‌دهد که رأی مجلس کاملاً درست بوده و این افراد جزء فتنه گران بوده اند که سعید شریعتی اعلام می کند برای پوشاندن سابقه حضور خود در فتنه مجبور به تقیه می شوند.

در این میان ابطحی مشاور خاتمی هم در فیس بوک خود از اعماد روحانی به اصولگرایان گلایه کرده و نوشته است آیا آقای روحانی این پیام را می گیرد؟

در این میان مشخص است که برخی منافع خود را در ورود حامیان فتنه به وزارت علوم می دانند و از این رو آدرس‌های غلطی را به رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر علوم به مجلس می دهند.

آنچه که در این این میان مشخص است حامیان فتنه از روی کار آمدن وابستگان فتنه به شدت عصبانی شده و به توهین به نمایندگان مجلس رو آورده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied