شمانیوز
شما نیوز

اعطای نشان افتخار به دو الاغ

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رهبر یک حزب محلی در هند به دو الاغ به دلیل آنچه پر کاری و وفاداری خوانده می شود نشان افتخار اعطا کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، وي به "بی بی سی" گفته است من تصميم گرفته ام که به تمام حيوانات اهلي مثل الاغ، گاو، بوفالو و سگ نشان افتخار بدهم چون اين حيوانات از انسان ها وفادارتر، سخت کوش تر و گوش به فرمان تر هستند.

به گزارش بي بي چهل، الاغي که به دريافت اين نشان مفتخر شد در گفتگو با آن بنگاه سخن پراکني در پاسخ به سوال تکراري و کليشه اي پس از دريافت اين نشان چه احساسي داشتيد؟گفت: نشان به آن نشان که سال هاست مثل جيگر مفت کار مي کنم، مفت بار مي برم، کم مي خورم وصدايم هم در نمي آيد ،به دريافت اين نشان مفتخر شدم چون سال هاست که مفت الاغم! وي در ادامه افزود: اگر چه دريافت نشان افتخار خيلي افتخار دارد اما اگر به جاي اين حرکات نمايشي که مصارف خاص سياسي دارد بر حجم علوفه ما مي افزودند و طويله ما را وسعت مي دادندخيلي بهتر بود و بيشتر هم مفتخر مي شديم.

به گفته وي شايسته نيست الاغي که به دريافت نشان به اين مهمي نائل و مشهور شده در چنين طويله اي سر کند ! گفته مي شود اين الاغ نفهم نشان افتخار خود را در ازاي سه بسته کاه تازه به يک مزرعه دار فروخته است .گفته مي شود الاغ است ديگر .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied