شمانیوز
شما نیوز

آقاتهرانی در واکنش به ارائه لیست مداحان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: اصولگرایان در موضوعات مختلف به وحدت رسیده‌اند، در برخی جزئیات اختلاف نظراتی دارند که آن هم طبیعی است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

حجت‌الاسلام والمسلمین "مرتضی آقاتهرانی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در واکنش به اظهارات برخی مداحان مبنی بر این که در صورت عدم وحدت اصولگرایان برای انتخاب آتی مجلس، لیست جداگانه‌ای خواهند داد، اظهار کرد: سلام ما را خدمت مداحان عزیز برسانید و بگویید همه آن‌ها را دوست داریم اما بنده به آن‌ها اعتماد و امید می‌دهم که اکنون اصولگرایان به وحدت‌های خوبی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: اصولگرایان در کلیات و موضوعات مختلف به وحدت رسیده‌اند، اگرچه در برخی جزئیات اختلاف نظراتی دارند که آن هم طبیعی است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: دو مداح هم در ذوق، سلیقه و حتی نوع مداحی اختلاف نظراتی دارند، همان‌طور که سعید حدادیان با محمود کریمی و محمد طاهری یکی نیست، البته در مسائل سیاسی اختلاف سلیقه بیشتر پیش می‌آید.

آقاتهرانی در ادامه افزود: این سخنان سعید حدادیان به این منظور بود که اصوگرایان محکم به یکدیگر بچسبند و ما نیز در پاسخ به آن‌ها چشم می‌گوییم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با انتقاد از هر گونه توهین به اشخاص در هر مقامی تأکید کرد: سخنانی که با توهین همراه باشد مسلما تأثیر مثبتی نخواهد داشت، همان گونه که اگر عیبی را در بنده به طرز بدی بگویند تأثیری نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: در قانون امر به معروف و نهی از منکری هم که اکنون ستاد آن راه اندازی شده تنها بر اساس کار لسانی است که باید انتقادات طوری بیان شود که منجر به پذیرش طرف مقابل شود.

آقاتهرانی با تأکید بر این که نقد کار بسیار پسندیده‌ای است، تصریح کرد: متأسفانه گاهی اوقات نقد را با توهین مخلوط می‌کنیم اما مؤمن آیینه مؤمن است و هیچ گاه آیینه عیوب را بزرگ و یا کوچک جلوه نمی‌دهد و زمانی هم که از کنار آیینه رد شوی، دیگر تصویری در آن وجود ندارد یعنی نقدها نباید کینه‌ای را در دل‌ها به وجود بیاورد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: همگان به اخلاق سیاسی نیاز داریم که اگر این امر مهیا شود، می‌توان به زیبایی در کنار یکدیگر زندگی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied