شمانیوز
شما نیوز

پیروزی آسان پرسپولیس در یک دیدار دوستانه

تیم فوتبال پرسولیس عصر امروز (شنبه) در یک دیدار دوستانه مقابل تیم سرخه‌حصار به پیروزی دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 عصر امروز (شنبه) در یک بازی دوستانه به مصاف تیم دسته اولی سرخه‌حصار تهران رفت و موفق شد این حریف را 4 بر یک شکست دهد. گل‌های پرسپولیس را در این دیدار فرشید احمدزاده و محمد انصاری در نیمه اول و سید علی فاطمی دو بار در نیمه دوم به ثمر رساندند. تنها گل تیم سرخه‌حصار روی ضربه پنالتی برگشتی به ثمر رسید. حواشی این دیدار به شرح ذیل است: * قبل از آغاز بازی بازیکنان دو تیم سمت بنر بزرگ هادی نورزی رفته و به این بازیکن ادای احترام کردند.

* بازیکنان تیم سرخه‌حصار با نوارهای مشکی وارد زمین شدند و این در حالی بود که پیراهن پرسپولیس یکدست مشکلی بود.

* بازیکنان تیم پرسپولیس را مرتضی قدیمی‌پور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد انصاری، وحید حیدریه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، علی علیپور، محمد رحمتی و محسن مسلمان تشکیل دادند.

* ادموند بزیک، بازیکن پیشین پرسپولیس با حضور در مجموعه درفشی‌فر در کنار مربیان این تیم نظاره‌گر بازی است.

* برانکو از فرشاد احمدزاده در جناح راست به جای نوروزی استفاده کرد و وحید حیدریه نیز در نقش دفاع راست به میدان رفته است.

* بعد از هر گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، هواداران صلوات می‌فرستادند و خبری از خوشحالی بعد گل بازیکنان هم نبود.

* حریف تهرانی پرسپولیس کاملاً دفاعی بازی می‌کرد و فقط به دنبال دریافت گل کمتر بود.

* محمد انصاری گل دوم پرسپولیس را بسیار زیبا و با یک شوت محکم پای چپ از پشت محوطه چپ به ثمر رساند.

* اصغر نیک‌سیرت که قرار بود از امروز در تمرینات حاضر شود از سوی پزشک این اجازه را پیدا نکرد. نیک‌سیرت هفته گذشته با موتورسیکلت خود به زمین خورد و از ناحیه کتف بشدت آسیب دید.

* حدود 70 هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند که قبل از بازی با تشویق هادی نوروزی یاد او را گرامی داشتند.

* در دقیقه 24 بازی هواداران به احترام نوروزی ایستاده و با 6 بار به زبان آوردن نام نوروزی و ذکر صلوات و فاتحه یاد او را زنده کردند.

* علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل پرسپولیس در بین دو نیمه این بازی به مجموعه درفشی‌فر آمد و مورد استقبال برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. * در نیمه دوم پرسپولیس با ترکیب صادقی، اومانیا، ماریچ، نوراللهی، انصاری، فاطمی، کفشگری، احمدزاده، علیپور و رحمتی به میدان آمدند. * در اواسط نیمه دوم با برخورد توپ به دست اومانیا، داور اعلام پنالتی به نفع تیم سرخه‌حصار کرد. ضربه بازیکن این تیم به دیرک دروازه برخورد کرد و توسط خود او به گل تبدیل شد. نکته قابل توجه اینکه در موقع اعلام پنالتی بین بازیکنان تیم سرخه‌حصار دعوا بود که چه کسی پشت توپ بایستد و در نهایت کاپیتان این تیم پنالتی را زد. * در 20 دقیقه پایانی بازی برانکو چند بازیکن امید پرسپولیس را به میدان فرستاد که آنها مقابل ادموند بزیک، مربی خود بسیار با انگیزه ظاهر شدند. * زمانی که یکی از بازیکنان سرخه‌حصار دچار مصدومیت شد، این تیم پزشک نداشت و دکتر حقیقت از روی نیمکت پرسپولیس برای درمان او وارد زمین شد. * تعداد بازیکنان تیم سرخه‌حصار آنقدر زیاد بود که روی نیمکت این تیم جا برای نشستن نبود. این تیم در رقابت‌های توابع تهران صدرنشین گروه خود است. * یکی از مسئولان تیم سرخه‌حصار در صحبت با خبرنگاران اعلام کرد مرحوم استاد فکری 35 سال پیش بنیانگذار این تیم بوده است. * تیم سرخه‌حصار در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کرد و دلیلش به خاطر تعویض‌های زیادی بود که در تیم پرسپولیس انجام شد. ضمن اینکه در این نیمه ایمان صادقی یک موقعیت تک به تک را از مهاجم تیم دسته اولی گرفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied