شمانیوز
شما نیوز

معرفی مدیران متخلف بیمه ای به قوه قضاییه

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه، از ارسال متن نهایی تفحص از صنعت بیمه تا پایان مهرماه به کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد و گفت: معرفی مدیران متخلف بیمه ای به قوه قضاییه پس از اتمام بررسی این طرح درصحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمدرضا پورابراهیمی درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به فعالیت‌های هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه،گفت: تاکنون حرکت‌های خوبی برای شفاف سازی عملکرد صنعت بیمه ازسوی این هیات انجام شده و پیش نویسی از گزارش این تفحص به اعضای ارسال شده است.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: درصورتی که اعضای هیات تفحص از صنعت بیمه درخصوص گزارش این تفحص نظری نداشته باشند؛این گزارش برای بررسی نهایی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: پایان مهرماه سال جاری زمان جمع‌بندی نهایی گزارش تفحص از صنعت بیمه و ارسال آن به کمیسیون اقتصادی مجلس خواهد بود.

تعیین زمان بررسی تفحص از صنعت بیمه درصحن با مکاتبه کمیسیون اقتصادی با هیات رئیسه

پورابراهیمی درخصوص زمان بررسی طرح تحقیق و تفحص ازصنعت بیمه درصحن علنی مجلس،گفت: پس از ارسال این طرح به کمیسیون اقتصادی این کمیسیون باید زمان بررسی طرح درصحن را با مکاتبه با هیات رئیسه تعیین کند.

این نماینده مردم درمجلس نهم،درباره تخلفات به دست آمده درخلال تفحص از صنعت بیمه، تصریح کرد: تاکنون ریزتخلفات،عدول از قانون و موارد این چنینی به وضوح درخصوص صنعت بیمه مورد بررسی واقع شده است.

وی ادامه داد:هیات تفحص ازصنعت بیمه تمامی بخش های بیمه ای را مورد بررسی قرارداده و با شفاف سازی عملکرد آن به زودی تمامی اطلاعات را به اذهان عمومی خواهد رساند.

تمامی صورت های مالی صنعت بیمه بررسی شده است

پورابراهیمی از دقت نظر هیات تفحص از صنعت بیمه درخصوص بررسی صورت های مالی صنعت بیمه خبر داد و گفت: تمامی صورت های مالی برای مدت شش ساله بوده که این در هیات به خوبی بررسی شده است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص ازصنعت بیمه، یادآور شد: با محرزشدن تخلفات صندوق بیمه مدیرعامل وقت آن باید به قوه قضاییه پاسخ گو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied