شمانیوز
شما نیوز

شکست خانگی روبین‌کازان مقابل لیورپول در غیاب حقیقی

تیم علیرضا حقیقی در خانه مغلوب تفکرات یورگن کلوپ شد.

شکست خانگی روبین‌کازان مقابل لیورپول در غیاب حقیقی به گزارش مشرق ، روبین‌کازان روسیه در شب حضور علی‌رضا حقیقی، دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان روی نیمکتش، بازی دور چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا را با نتیجه یک بر صفر به میهمانش، لیورپول واگذار کرد. تنها گل تیم یورگن کلوپ در این بازی گروه دوم را جوردن آیب در دقیقه 52 به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه بوردو در خانه سیون سوئیس به تساوی یک بریک دست یافت. در جدول، سیون با 8، لیورپول با 6، بوردو با 3 و روبین‌کازان با 2 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم ایستاده‌اند.

در سایر بازی‌ها، از گروه چهارم، ناپولی در خانه 5 بر صفر تیم «میتیالند» را برد تا با 12 امتیاز صعودش را قطعی کند. دورتموند هم 4 بر صفر میهمان ضعیف خود، گابالا را با شکست بدرقه کرد.

دورتموند 10 امتیازی با توجه به برتری 2 بریک کراسنودار مقابل پائوک تسالونیکی از هم اکنون به مرحله حذفی راه یافته است.

در گروه اول، آژاکس و فنرباغچه به تساوی بدون گل رسیدند و سلتیک در خانه 2 بریک مغلوب مولده شد. در گروه چهارم، بروژ یک بر صفر لژیا ورشو را شکست داد.

در گروه پنجم، دینامومینسک در خانه 2 بریک به ویارئال باخت و راپیدوین با همین نتیجه در زمین ویکتوریا پلژن پیروز شد. در گروه ششم، المپیک‌مارسی یک بر صفر براگا را برد و اسلوان لیبریچ یک بر صفر در خانه خرونینخن به برتری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied