شمانیوز
شما نیوز

اقدامی که خروج رونالدو از رئال را محتمل می‌کند +عکس

هواداران رئال مادرید خیالشان از ابقای کریس راحت است، آنها فلورنتینو پرس را خوب می‌شناسند و خوب می‌دانند که او هر کاری دلش بخواهد با پول انجام می‌دهد، اما حتی شایعه جدایی کریس از مادرید برای هواداران رئال مادرید دلهره آور است.

آینده پاریسی رونالدو گروه ورزشی مشرق - اگر به نماد باشگاه رئال مادرید هم تبدیل نشده باشد لااقل فرق هست میان بکام مادرید و کریس مادرید، بکام با همه شهرت و ثروتش هرگز به نماد رئال مادرید تبدیل نشد و هیچ هواداری از این تیم ثروتمند او را یگانه بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید قلمداد نکرد. رونالدو اما این روزها بازیکن کلیدی مادرید است و البته که بنزما، بیل، کروس، کواچیچ و مارسلو هم نقش کلیدی دارند اما تصور رئال مادرید بدون رونالدو تقریبا به اندازه تصور بارسلونای بدون مسی سخت و نزدیک به غیر ممکن است. از طرفی بارسلونا، نیمار و سوارس را دارد که جای خالی ابرستاره‌ای مثل مسی را پر کنند اما نگویید که جای خالی کریس با بیل و بنزما پر می‌شود!

قرارداد رونالدو با رئال مادرید طلانی مدت است و ضمانت اجرایی آن آنقدر محکم شده که سهام برنابئو، منزل مسکونی شمال مادرید، سهام آئودی و یا حق تصویر بازیکن بخش ناچیزی از دل مشغولی‌های کریس در پایتخت اسپانیا به شمار می‌آید.

هواداران رئال مادرید خیالشان از ابقای کریس راحت است، آنها فلورنتینو پرس را خوب می‌شناسند و خوب می‌دانند که او هر کاری دلش بخواهد با پول انجام می‌دهد و البته برگ برنده دیگری دارد به نام علم مدیریت ورزشی!

آینده پاریسی رونالدو

این همان فرق بزرگ میان پرس و آبراموویچ است ولی کسی خبر ندارد که فلورنتینو پرس رئیس دوره‌ای مادرید بعد از انتخابات است یا خیر. رقیب جدی برای پرس وجود ندارد اما هر اتفاقی رخ بدهد خروجی آن بی نظمی و توقف امور اداری در رئال مادرید است، کارشناسان و مشاوران قدیمی در رئال مادرید نیز نسبت به همین موضوع به مقامات و هیات امنای رئال مادرید هشدار جدی داده‌اند.

آینده پاریسی رونالدو

رونالدو در پایان بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن هنگام خروج از میدان با لوران بلان صحبت درگوشی کرد و سپس از زمین خارج شد، ممکن است این تنها یک احوالپرسی ساده باشد اما باور نکنید که حتی کوچکترین لبخندها از سوی یک ابرستاره میلیارد، بدون هماهنگی با مدیر برنامه باشد. او منتظر سوت پایان بازی بود و این رفتار ربطی به نتیجه بازی نداشت، مشخص بود که رسانه‌های مادریدی از این صحبت پنهانی برداشتی حاشیه‌ای خواهند داشت، برداشتی که به احتمال پیوستن رونالدو به پاریس مربوط می شود.

پیشنهاد پاریس به کریس ۹۵ میلیون یورو است و رونالدو که هم اکنون مالک دو تولیدی بزرگ لباس، یک شبکه تصویری مد و لباس و سهامدار بیش از ۱۶ واحد بزرگ تولیدی - صنعتی در آمریکا است، با دریافت ۹۵ میلیون یورو وارد عرصه تازه ای از زندگی فوق حرفه ای خود خواهد شد. برای چند ثانیه جای کریس زندگی کنید، حتما با خود خواهید گفت که انسان فقط یک بار به این دنیا می‌آید، چرا قبل از زندگی در آمریکا، زندگی اشرافی در پاریس را تجربه نکنم؟

آینده پاریسی رونالدو

او به کیکر آلمان هم گفته که یک روز از رئال مادرید خواهد رفت و البته وقتی با واکنش فلورنتینو پرس مواجه شده، تمام اظهاراتش را تکذیب کرده است اما کیکر آلمان با یک روزنامه محلی در جنوب پرتغال فرق دارد و نمی شود که به این راحتی تکذیب شود.

حتی شایعه جدایی کریس از مادرید برای هواداران رئال مادرید دلهره آور است و این تیم که به بازیکن سازی عادت نداشته و ندارد، از هراس از دست دادن رونالدو به خود می پیچد. رونالدو برای ابد در قلب قلعه سیمانی رئال مادرید نخواهد ماند و این را حتی هواداران دو آتشه مادرید هم به خوبی می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied