شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای سربازان فراری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازانی که فرارشان از خدمت بیش از 8 سال به طول انجامیده است،‌می‌توانند تا پایان دی ماه وضعیتشان را مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره جزئیات بخشش سربازانی که بیش از هشت سال فرار از خدمت داشته‌اند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بنا به پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح تمام مشمولانی که مدت هشت سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو فرمودند.

وی در ادامه گفت: شروع این طرح از 20 آذر ماه تا پایان دی ماه خواهد بود و تنها سربازانی در این طرح اجازه شرکت دارند که جرمشان فقط فرار از خدمت سربازانی بوده است.
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: سربازان واجد شرایط از طریق پلیس +10 می‌توانند به روال سابق، به خدمت وظیفه عمومی بازگردنند و یا با پرداخت جریمه از سربازی معاف شوند.
سردار کمالی به آخرین وضعیت فوتبالیست‌ها اشاره کرده و گفت: پرونده این افراد در ستاد بسته شده و آنان تا روشن نشدن تکلیفشان در محاکم قضایی حق عضویت در تیم ملی را نخواهند داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied