شمانیوز
شما نیوز

زائران مرز مهران‌ ارز را در شهرهای خود تهیه کنند

فرمانده نیروی انتظامی استان توصیه کرد: زائران اربعین حسینی (ع) قبل از ورود به این استان ارز مورد نیاز را برای دریافت ویزا و سفر به عراق تهیه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان توصیه کرد: زائران اربعین حسینی (ع) قبل از ورود به این استان ارز مورد نیاز را برای دریافت ویزا و سفر به عراق تهیه کنند.

سردار «علی دولتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: روند کنونی تردد زوار را از این خروجی خوب توصیف کرد و 96 ایستگاه کنترل گذرنامه در مرز مهران آماده ارائه خدمت به زائران است.

وی افزود: فعال‌سازی همه گیت‌های کنترل گذرنامه مرز مهران متناسب با شمار مراجعان انجام می‌گیرد، براین اساس اکنون تعدادی از آن‌ها فعال نشده که در صورت نیاز و افزایش حجم زائران از همه گیت‌ها استفاده می‌شود.

دولتی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای زائران بسیار روان است و هیچ‌گونه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ایلام نداریم و از طریق پلیس‌راه نظارت مناسبی بر جاده‌های منتهی به مرز مهران وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین گشت‌های انتظامی برای ایجاد نظم و کنترل عبور و مرور وسایط نقلیه در طول مسیر مستقر هستند و در پایانه مرزی مهران نیز با افزایش گیت‌ها، زائران به‌صورت روان به کشور عراق عزیمت می‌کنند.

دولتی ادامه داد: این آمادگی در پایانه مرزی مهران وجود دارد که در کمترین زمان ممکن ( کمتر از یک دقیقه) کار گذرنامه و خروج زائران از مرز انجام گیرد و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر همه زائران باید گذرنامه و روادید داشته باشند تا در صورت بروز مشکل در کشور عراق بتوان با سهولت مشکل را پیگیری و مرتفع کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام اینکه زائران باید برای خروج از کشور عوارض پرداخت کنند، گفت: در صورت تشخیص لغو عوارض یا ویزا این موضوع حتماً از توسط مسئولان ارشد کشوری و از طریق رسانه ملی به اطلاع عموم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین حجم تردد زائران نسبت به‌روزهای گذشته متعلق به امروز بوده، به زائران توصیه کرد حتماً مقررات کشور عراق را رعایت کنند و با گذرنامه و روادید از مرز خارج شوند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied