شمانیوز
شما نیوز

گل سردار سوخت (گزارش تصویری)

مهاجم ملی‌پوش ایرانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما گلی که در دقیقه 90 برای روستوف به ثمر رساند با بی‌دقتی هم‌تیمی‌هایش سوخت.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته شانزدهم لیگ روسیه روستوف با این هدف به خانه کراسنودار رفت که با برتری در این بازی فاصله اش با زسکامسکو صدرنشین را به حداقل برساند. قربان بردی اف در این بازی سردار آزمون را روی نیمکت نشاند و تنها در اواسط نیمه دوم وقتی یک ـ صفر از میزبان خود عقب بود، وارد زمین کرد. بلکه گلزنی این مهاجم او و تیمش را نجات دهد. سردار تلاش زیادی کرد و در نهایت توانست در دقیقه 90 بازی گل مساوی تیمش را روی یک ضربه سر استثنایی وارد دروازه کراسنودار کند.
اما گل آزمون تنها چند دقیقه دوام داشت چون میزبان در آخرین یورشی که به دروازه روستوف داشت، توانست روی اشتباه مدافعان این تیم به گل دوم رسیده و کام سردار و هم تیمی هایش را تلخ کند. با این شکست روستوف بهترین فرصت برای رسیدن به صدرنشین را از دست داد تا یک پله پایین تر از هفته قبل بایستد و سوم جدول باشد.
این سومین گل سردار آزمون در این فصل از رقابت های لیگ روسیه بود، گلی که نشان داد این مهاجم ایرانی روی ضربات سر از تبحر خاصی بهره می برد و در صورت اطمینان بیشتر کادرفنی روستوف می تواند در آمار گلزنی هایش بیافزاید.
منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied