شمانیوز
شما نیوز

هومن برق نورد

ماجرای لاغری عجیب هومن برق نورد لو رفت | هیچ کس فکر نمی کرد هومن برق نورد به این دلیل لاغر باشد

برخی از کاربران در فضای مجازی نوشتند: از آنجا که سبک لاغر شدن هومن برق نورد مشابه لاغری مهران غفوریان است، این حدس و گمان وجود دارد که عمل لاغری هومن برق نورد همان شیوه ای مهران غفوریان باشد.

ماجرای لاغری عجیب هومن برق نورد لو رفت | هیچ کس فکر نمی کرد هومن برق نورد به این دلیل لاغر باشد

به گزارش شما‌نیوز؛ اخیرا عکسی از هومن برق نورد در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار زیادی داشت این هنرمند به سبک بسیار عجیبی لاغر شده بود، موضوعی که باعث نگرانی کاربران از مریض شدن هومن برق نورد حکایت داشت. اما جالب است بدانید هومن برق نورد به علت بیماری لاغر نشده است و یک لاغری طبیعی مثل مهران غفوریان است. در ادامه عکس‌هایی از این بازیگر سینما و تلویزیون مشاهده می‌کنید: 

هومن برق نورد

زندگی شخصی هومن برق نورد

هومن برق نورد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پنجم دی ماه 1348 در تهران و در یک خانواده 5 نفری متولد شد. او دارای دو خواهر می باشد و تا مقطع دیپلم برق، تحصیل کرده است.

هومن برق نورد

ازدواج و همسر هومن برق نورد

هومن برق نورد سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد. این زوج زندگی عاشقانه و آرامی را تجربه کرده و فرزندی ندارند.

هومن برق نورد از جمله هنرمندانی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. او در سال 1369 و در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

این هنرمند در سال 1374 با سریال ابووهیب بهلول مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و در سال 1383 بازی در سینما را تجربه کرد، سپس با سریال ساختمان پزشکان به چهره شناخته تری در تلویزیون تبدیل شد اما اوج شهرت این بازیگر، به نقش آفرینی در سریال چک برگشتی، دزد و پلیس و دودکش باز می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied