شمانیوز
شما نیوز

مسئولان به دادِ مردم آبادان برسند/ تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها را آب فرا گرفته است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بارندگی‌های اخیر تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی و اصلی را آب فرا گرفته و به اجبار مردم به خارج از شهر منتقل شده‌اند؛ لذا از مسئولان می‌خواهیم به داد مردم این شهر برسند.

 مسئولان به دادِ مردم آبادان برسند/ تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها را آب فرا گرفته است

نماینده مردم آبادان در مجلس در گفت‌وگو با شمانیوز: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بارندگی‌های اخیر تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی و اصلی را آب فرا گرفته و به اجبار مردم به خارج از شهر منتقل شده‌اند؛ لذا از مسئولان می‌خواهیم به داد مردم این شهر برسند.

غلامرضا شرفی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت وخیم آبادان پس از بارندگی‌های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: از تمامی مسئولان کشوری و استانی و وزارتخانه‌های مرتبط درخواست می‌کنم به وضعیت آبادان رسیدگی کنند و به داد مردم این شهر برسند.

وی افزود: آبادان جزء اولین شهرهایی است که از مواهب شهرنشینی پیشرفته برخوردار بوده، اما امروز به‌دلیل بارندگی‌ها و بالا آمدن سطح آب در شهر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مردم آبادان را از داخل شهر به خارج از شهر و در چادرها اسکان می‌دهیم. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شدت بارندگی‌ها به حدی بوده که پاهای خود بنده کاملاً در آب فرو رفته و حتی آب تا داخل ماشین هم آمده است.

شرفی افزود: سه روزی هست که آب بیشتر کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی و فرعی را مسدود کرده؛ بنابراین ضروری است که کمیته‌های بحران و مسئولان استانی هرچه سریع‌تر فعال شوند.

وی ادامه داد: خاک آبادان از خاک رس است و به محض خیس شدن، چسبنده و به گِل تبدیل می‌شود؛ لذا مسئولان از الان به فکر بارندگی‌های بعدی هم باشند و تدابیری را بیندیشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلام باید هرچه سریع‌تر تجهیزات لجستیکی به آبادان ارسال شود، گفت: در مناطق بحرانی شهر، چادر زده‌ایم و مسئولان شهری و فرمانداران را دعوت کرده‌ و کمیته بحران را تشکیل داده‌ایم و تا آب از سطح شهرها جمع‌آوری نشود همه ما در همین چادر و در وسط شهر خواهیم ماند.

شرفی تأکید کرد: وضعیت آبادان به خاطر بارندگی‌های آینده وخیم‌تر خواهد شد، پس باید مسئولان توجه داشتند تا جلوی وخامت اوضاع را بگیرند.

وی یادآور شد: آب به درون منازل مردم نفوذ کرده و مجبور شدیم مردم را به خارج شهر منتقل کنیم و همین مسئئله مشکلاتی را برای مردم به وجود خواهد؛ مشکلاتی اعم از مشکلات بهداشتی، آب و غذا؛ بنابراین باید همه مسئولان به وضعیت آبادان رسیدگی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied