شمانیوز
شما نیوز

به دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است:

ارائه اموال مدیران منطقه آزاد قشم با هدف شفاف سازی

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: برای اولین بار در مناطق آزاد کشور، همه مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم اموال خود را اعلام میکنند.

ارائه اموال مدیران منطقه آزاد قشم با هدف شفاف سازی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری از اعلام اموال و دارایی های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم پیرو دستور مستقیم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان خبر داد.

 

توکلی با اعلام اصل شفاف سازی در همه ادارات و سازمان ها مهمترین موضوع برای عملکرد صحیح و ارتباط صادقانه با مردم و ارباب رجوع است گفت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر این اساس با ابلاغ رسمی بخشنامه برای اولین بار در مناطق آزاد از مدیران این مجموعه اعلام اموال و داراییشان را خواستار شد.

 

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از لبیک همه مدیران سازمان به این موضوع خبر داد و افزود:  بر این اساس همه مسئولین سازمانی در حال ارائه مبسوط و مکتوب اموال و دارایی خود هستند.

 

وی بر اهتمام و اتمام حجت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در اعلام اموال مدیران خبر داد و اظهار داشت: اعتماد مردم به مسئولین راهگشای آبادانی، پیشرفت، توسعه و سرافرازی یک سازمان است، جامعه ای موفق است که این اعتماد را جلب کند و منطقه آزاد قشم در این مسیر مسرانه پیشقدم جلب اعتماد مردم شده است.

 

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هدف از این اقدام را تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده از جایگاه مدیریتی برشمرد و گفت: مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم با همه توان در راه جلب اعتماد مردم با ارائه بهترین خدمات وعملکرد با احترام و خدمت رسانی به مردم و جزیره قشم تمام تلاش خود را خواهد کرد و در راه رسیدن به این مقصد کوتاهی هیچ مدیر  و مسئولی را قبول نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied