شمانیوز
شما نیوز

اعلام وضعیت قرمز در بندر انزلی

سخنگوی شورای سلامت انزلی با اعلام وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرساحلی گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در انزلی ، شهروندان در جهت کمک به مهار این ویروس خطرناک به هیچ عنوان از منازل خارج نشوند.

اعلام وضعیت قرمز در بندر انزلی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا :  دکتر سید عارف عابدین نجفی روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در انزلی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان وضعیت انزلی در خصوص شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام می شود .

وی افزود:متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی های مبتلا به این ویروس خطرناک افزایش یافته و اگر شهروندان ،  همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انزلی تصریح کرد: شهروندان فهیم بندر انزلی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و کادر پزشکی و درمانی شهرستان بندر انزلی را در مهار این ویروس کشنده تنها با خانه ماندن خود یاری رسانند.

دکتر نجفی تاکید کرد:هرگونه خروج بی مورد از منزل می تواند یک ویروس به خانه منتقل کند و کلیه شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و بهداشت فردی مراقب سلامت خود و خانواده های خود باشند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان از کانون های گردشگری شمال کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied