شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه‌ وزارت رفاه در خصوص «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»

در پی انتشار خبر «ثبت نام وام یک میلیون تومانی»، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این که هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است، از شهروندان خواست تا به شایعات توجه نکنند.

اطلاعیه‌ وزارت رفاه در خصوص «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: در این اطلاعیه آمده است: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر این که برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت‌های مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود. به اطلاع رسانه‌ها و هموطنان  می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ 20 فروردین ماه آمده است، هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها تأکید می شود اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نیکزاد امیری

    من وام میخام وام یک میلیون تومان