شمانیوز
شما نیوز

نتایج اولیه آزمون دستیاری منتشر شد

کارنامه اولیه داوطلبان آزمون دستیاری سال ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داطلبان از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

نتایج اولیه آزمون دستیاری منتشر شد

کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و پذیرفته شدگان این آزمون از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.ب

ر اساس تصمیم گیری دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی سوال ۱۹۱ دفترچه A و معادل آن در دفترچه B سوال ۱۸۹ و در دفترچه C سوال ۱۹۷ و در دفترچه D سوال ۱۹۱ حذف شد که در کارنامه علمی (شامل نمره کل از ۶۰۰ نمره و رتبه در هر یک از پنج گروه آموزشی) اعمال شد و داوطلبانی که نمره کل از ۶۰۰ آنها کمتر از ۱۵۰ باشد مجاز به انتخاب رشته محل نیستند.

همچنین داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل هستند، تا ۱۴ شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنمای انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی سال ۹۹ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت بیش از  ۱۴ هزار و ۶۷۸ داوطلب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied