شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

10 نکته که در رابطه با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدانید

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

10 نکته که در رابطه با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدانید

تشخیص ترکیدگی لوله از گذشته تا امروز

شاید در دنیای مدرن همه به دنبال به روز کردن کارها و مشاغل خود برای انجام هر چه سریع تر و بهتر و همچنین رضایتمندی مشتری هایشان باشد. ولی بعضی مشاغل مخصوصا کارهای خدماتی تنها به روز شدنش کافی نیست و نیاز به داشتن پیشینه ی تاریخی آن مشاغل نیز هست از جمله نشت یابی لوله آب و فاضلاب که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و نشت یابی لوله با دستگاه های جدید که مانند فلزیاب هستند ولی به جای حساسیت فلزات زیر خاک به آب حساسیت دارند، که تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کار را آسان تر نموده است  در صورت نیاز به خدمات تشخیص ترکیدگی لوله اینجا کلیک کنید.

ترکیدگی لوله های فلزی  می تواند، دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله نحوه لوله کشی، جنس لوله کشی و فشار آب  در سیستم لوله کشی ساختمان را می توان نام برد. راه کارهایی هم برای جلوگیری این امر وجود دارد به عنوان نمونه اگر لوله کشی ساختمان، فلزی است می توانید از روکش گالوانیزه استفاده کنید، که باعث جلوگیری از واکنش شیمیایی در سطح لوله و همچنین از پوسیدگی سریع نیز جلوگیری می کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بدون خرابی با مواد نانو

باید به این نکته توجه نمود که استفاده از این دستگاه به تنهایی کافی نیست و در هنگام خرید دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله و گرفتن نشتی بوسیله مواد نانو خریدار به این نکته توجه داشته باشد که داشتن تجربه کاری و استفاده از شیوه های سنتی بهتر می توانید از این دستگاه برای تعمیر ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب استفاده کنید. این دستگاه کمک می کند به افرادی که مهارت کافی  به صورت سنتی، تجربی و تخصص علمی دارند، بتوانند آسان تر محل نشتی لوله های آب و فاضلاب را تشخیص دهند و هم تخریب کمتری برای پیدا کردن لوله های آب صورت پذیرد. در ذیل به نکاتی در خصوص آگاهی جهت استفاده و خرید دستگاه اشاره می گردد.

 

 

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

 

 نشتی لوله و نم زدگی به دیوار و سقف ساختمان

نشت کردن لوله های آب مخصوصا اگر در سقف یا دیوار قرار بگیرد با سرایت کردن نم از لوله به دیوار یا سقف تغییر رنگ یا به اصطلاح نم در قسمتی از دیوار پدیدار می شود که باعث می شود متوجه شویم لوله های آب دچار ترکیدگی شده، در روش سنتی قسمت نم داده شده تخریب می شد تا به لوله ترک خورده برسند، اما گاهی ممکن است زیر کار طوری باشد که آب از لوله ترکیده هدایت می شد و کمی جلوتر نشت کند، که در این زمان باعث سردرگمی تعمیرکار می شد و همچنین تخریب بیشتر ساختمان برای پیدا کردن لوله ترکیده اتفاق می افتاد.

در اینجا دستگاه تشخیص ترکیدگی به کمک تعمیرکار خدمات ساختمانی پارسیان می آید، دستگاه های صوتی با قرار گرفتن روی دیوار و نزدیک شدن به قسمت ترکیدگی لوله با ایجاد صدای بیشتر و متوالی به تعمیرکار ساختمان کمک می کند بهتر و دقیق تر قسمت ترک خورده در لوله را تشخیص دهد، که قطعا آب در آنجا بیشتر از قسمت های دیگر نشت می دهد، و تشخیص نشت یابی با دستگاه و دستگاه ترکیدگی با دستگاه باعث می شود تا قسمت کمتری از ساختمان  تخریب شود.

 

33

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های پیشرفته و با حساسیت بالا

جهت تشخیص ترکیدگی با دستگاه، فرض کنید کف ساختمان نشت داده باشد این نشت به سمت پایین تر می رود و مثل موارد نشتی دیوار باعث نم دادن دیوار یا سقف نمی شود در این زمان ما متوجه ایجاد نم و رطوبت                    نمی شویم، که به دنبال رفع ترکیدگی و نشت لوله باشیم. در این موارد تجربه و علوم قبلی به کار می آید که در زیر به آن اشاره می کنیم چرا که، نم دادن کف ساختمان چون باعث سست شدن پایه های ساختمان شده و نشان و نمودی هم به ظاهر ندارد، بسیار خطرناک و حساس است و اما چگونه متوجه شویم کف ساختمان نم داده است؟

 

 

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله

اول اینکه اگر کمی دقیق باشیم مقداری که از نشت که در اثر ترکیدگی لوله آب یا فاضلاب از کف ساختمان گذشت ساختمان بوی نم می گیرد که این بوی نم در حال نشسته و مخصوصا خوابیده به مشام می رسد که البته این نیاز به کمی دقت و حساسیت فرد دارد.

دومین راه برای نشتی هایی که نشانه ظاهری ندارند، تغییر ناگهانی قبض آب است، که بدون تغییر در مصرف آب قیمت قبض به صورت غیر متعارف بالا رفته است، در این زمان بهترین راه بستن تمام شیرهای آب است و بعد از آن شماره کنتور را چک کنید که اگر تغییر وجود داشته باشد، شما متوجه می شوید قسمتی از لوله آب یا فاضلاب دچار ترکیدگی شده است و هنوز ظاهری از خود بر روی سقف یا دیوار نشان نداده است. دقت کنید که ابتدا شیر کنتور راببندید و بعد همه شیرها را باز کنید، تا آب کامل از لوله ها خارج شود و بعد تمام شیرها را ببندید تا در نوشتن شماره کنتور دچار خطای محاسباتی نشوید. بعد از خواندن شماره کنتور اگر متوجه شدید که لوله ها دچار ترکیدگی است، و بهترین روش استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب است که بهترین کار شروع از کف ساختمان است، که نشانه ندارد و سپس سقف و دیوار، که به سرعت نشانه هایشان ظاهر می شود،  در اینجا با کارشناسی تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله با دستگاه با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله، دستگاه نشت یابی، تشخیص ترکیدگی با دستگاه و تشخیص نشتی لوله با دستگاه می توانید به شرایط ایده آل تر و بردن زمان کمتر مشکل را برطرف نمود. به این نکته توجه کنید خرید صرفا دستگاه بدون داشتن تخصص و تجربه کمک چندانی به شما نخواهد کرد، قبل از خریداری به نکات و روش کار دستگاه آگاهی داشته  باشید و از اطلاعات افراد متخصص استفاده نمایید.

 

 22

 

 

دستگاه تشخیص ترکیدگی و نشت لوله

راهکارهای درست مصرف آب

در پایان خوب است بدانیم در خیلی از خانه ها، شیرآلات پرمصرف مخصوصا در آشپزخانه، توالت و حمام با تاخیر زیادی چکه می کند، چون گمان می کنیم آب زیادی هدر رفت ندارد، لازم است بدانید طبق تحقیقات هر دو ثانیه یک چکه آب چیزی حدود هزار گالن آب که حجم عظیمی از آب هست هدر رفت می شود. با مراقبت و سرویس به موقع به خصوص خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی و زیر سازی دارند، از اتلاف انرژی جلوگیری نمائیم.

لینک منبع

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied