شمانیوز
شما نیوز

اسماعیلی در گفتگو با شمانیوز خبر داد؛

تخصیص اعتبارات ویژه برای جذب چندین هزار معلم در آموزش و پرورش

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تخصیص اعتبارات ویژه برای جذب چندین هزار معلم در آموزش و پرورش خبر داد.

تخصیص اعتبارات ویژه برای جذب چندین هزار معلم در آموزش و پرورش

ولی اسماعیلی گرمی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره مشکلات دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تاکنون استفاده شده، اما دانشگاه فرهنگیان خیلی ظرفیت ندارد؛ به عبارتی باید ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را افزایش بدهیم.

دانشگاه فرهنگیان تقویت نشده است

وی افزود: آموزش و پرورش از آموزش معلمان با هزینه خود دانشگاه فرهنگیان استقبال می‌کند تا از این طریق یک معلم آموزش‌دیده و زبده تحویل او دهند و منع قانونی هم ندارد، اما متأسفانه دانشگاه فرهنگیان تقویت نشده و ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه‌ها بسیار اندک است، البته اخیراً اقدامات صورت گرفته اما کافی نیست و باید بهتر از این باشد.

اعتبارات ویژه برای معلمان

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه 1400 اعتبار ویژه‌ای برای بهبود وضعیت معلمان در نظر گرفته شده است و هم اینکه اعتبار ویژه‌ای برای جذب چندین هزار معلم در آموزش و پرورش که در نوبت هستند، اختصاص داده شده است.

او گفت: همچنین اعتبار دانشگاه فرهنگیان را افزایش داده‌ایم و به طور کلی کارهای خوبی با توجه به منابع محدودی که در اختیار داریم، صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied