شمانیوز
شما نیوز

رپرتا آگهی/

دانه های سرخ انار ثروت شیرینی را به من تقدیم کرد

در طی سفری که به ساوه به ‌عنوان شهر تولید کننده انار داشتم با یک تولید کننده انار ملاقاتی داشتم وبا این محصول بی نظیر و انواع فرآورده های آن آشنا شدم. با پیشنهادی که ایشان به من دادند تصمیم به خرید و فروش این محصول کردم که این انتخاب طلایی در زندگی من بسیار کارساز شد و من را به یک فرد میلیاردر تبدیل کرد لذا تصمیم دارم این محصول سودآور و فرآروده آن را در این ‌جا معرفی کنم.

دانه های سرخ انار ثروت شیرینی را به من تقدیم کرد

انار دماوند

قیمت انار دماوند به عوامل مختلفی از جمله حجم تولید و میزان تقاضا بستگی دارد، میخواهیم در مورد انار صادراتی دماوند درجه یک و مرغوب بیشتر صحبت کنیم  و ایران به عنوان بزرگترین عرضه کننده انار در جهان سالانه بالغ بر 800 هزار تن انار تولید می کند. انار یک میوه پاییزه و بسیار مقوی است و در طب سنتی ایران انار دارای طبع سرد و تر است و به کاهش حرارت معده و کبد کمک می کند. این میوه خوش طعم در اکثر نقاط ایران کشت می شود اما خاص استان های مرکزی، یزد، فارس، خراسان جنوبی، اصفهان و سپس تهران است. اناری که در تهران کاشت می شود دارای کیفیت بسیار بالای است و البته نه تمامی نقاط تهران بلکه اناری که در منطقه پایین دست فیروزکوه، دماوند و ورامین کشت شود.

 

رب انار قجری

رب انار قجری به یکی از پرفروش ترین رب های غذایی کشور تبدیل شده و مردم زیادی فارغ از قیمت رب انار قجری خواهان خرید آن هستند. اکنون در این مقاله به معرفی این محصول می پردازیم.  انار میوه درخت انار است که معمولاً در آب و هوای نیمه گرمسیری رشد می کند و ارتفاع آن تا چهار متر می رسد. یکی از اولین گیاهانی که بشر آن را اهلی کرد و تحت مراقبت قرار داد، انار بود که بومی نواحی مرکزی و شرقی ایران و همچنین هیمالیا در شمال هند است. آیا می دانید ایران با تولید سالانه 800 هزار تن انار، بزرگترین تولید کننده انار در جهان است؟ از سوی دیگر، هند دومین تولیدکننده بزرگ این میوه در جهان است.

 

123

رب انار ترش ساوه

می توان گفت قیمت رب انار ترش ساوه اگر به صورت عمده تهیه شود بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. یکی از محبوب ترین چاشنی های ایرانی رب انار است که غذاها و مواد بسیار لذیذ و خوشمزه ای خصوصاً غذاهای بسیار دلپسند ایرانی با استفاده از آن درست میشود که میتوان برند های متنوعی از آن را در فروشگاه ما یافت کرد. یکی از بهترین و با کیفیت ترین رب اناری که در ایران تولید میشود، رب انار ترش ساوه است که فروش عمده رب انار ترش ساوه برای بازار داخلی خصوصا بازار صادرات توسط شرکت ما انجام می شود. تهیه رب انار ترش ساوه و در کل رب انار مراحل متعددی دارد و در خط تولید رب انار از دانه گیری رب انار تا تهیه و بسته بندی رب انار امور مختلفی انجام می شود.

321

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت آن ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied