شمانیوز
شما نیوز

ایران غرق در ترافیک سنگین تعطیلات

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد تمام محور‌های شمالی کشور دارای ترافیک سنگین هستند. همچنین سازمان هواشناسی از بارش باران، صاعقه و وزش باد‌های شدید موقتی طی ۵ روز آینده در برخی استان‌های کشور خبر داد.

ایران غرق در ترافیک سنگین تعطیلات

خبرگزاری تسنیم: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد تمام محورهای شمالی کشور دارای ترافیک سنگین هستند.

بر اساس اعلام سازمان راهداری محور هراز مسیر جنوب - شمال تا اطلاع بعدی مسدود است. در مسیر شمال- جنوب این محور محدوده‌های پارک جنگلی آمل، سه راهی چلاو، پنجاب، بایجان، آب اسک، پلور و آبعلی ترافیک سنگین است.

باد، باران و ترافیک سنگین؛ جمعه‌ی سختِ ایران

در محور چالوس مسیر شمال به جنوب در اکثر مقاطع و مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان و در آزادراه رشت - قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های رودبار و شیرین سو ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین در محور فیروزکوه مسیر شمال- جنوب محدوده های پل سفید و دماوند ترافیک و در آزادراه کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

باد، باران و ترافیک سنگین؛ جمعه‌ی سختِ ایران

پیش بینی باران و بادهای شدید موقتی در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از بارش باران، صاعقه و وزش بادهای شدید موقتی طی ۵ روز آینده در برخی استان‌های کشور خبر داد.

مطابق جدیدترین خروجی مدل‌های هواشناسی طی 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمالغرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی صاعقه و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی شده است.

در مدت یاد شده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

همچنین از روز یکشنبه هفته آینده تا سه شنبه 21 خرداد ماه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied