شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی ناپدری به دختر 13 ساله/ باردار شد! + عکس

پرده برداری از یک راز کثیف باعث جنجال و ناراحتی های بسیاری شده است. تجاوز ناپدری و مادر به دختر و بارداری او در 13 سالگی اتفاقی است که “لویی زیانا” آن را واقعا تجربه کرده است.

تجاوز جنسی ناپدری به دختر 13 ساله/ باردار شد! + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مجله تالاب:  یک خانم اهل ” لویی زیانا ” پرده از رازی مخوف برداشت و پس از 12 سال خواستار مجازات جنایت کاران که پدر و مادرش بودند شد .خانم ” استسی اسپیون ” 41 ساله در” دسامبر ” به دادگاه رفت و در خواست گرفتن وکیلی داشت که از او در برابر پدر و مادرش دفاع کند.

 

این قربانی در گزارش خود ادعا کرد که ناپدری‌ 68ساله و مادر58 ساله اش به مدت 12 سال او را مورد تجاوز قرار داده اند که نتیجه آن به دنیا آوردن 4 فرزند است .

 

تجاوز ناپدری و مادر به دختر و بارداری او در 13 سالگی + عکس

 

تجاوز های این ناپدری بی رحم که از کودکی شروع شد در حالی بود که مادرش هیچ وقت مداخله نکرد و باعث شد که ” اسپیون ” در سن 13 سالگی باردار شود و فرزندان بعدی اش نیز در سن 15 و 18 سالگی به دنیا آمدند .

 

ناپدری اش در سن 18 سالگی از او خواست که با او ازدواج کند اما رابطه آنها یک سال بعد وقتی وی به جرم اذیت و آزار جنسی به زندان افتاد پایان یافت .

 

تجاوز ناپدری و مادر به دختر و بارداری او در 13 سالگی + عکس

 

هیئت منصفه دادگاه تصمیم به متهم کردن مادر قربانی در یکم ژوئن گرفت و او به جرم چندین سال تجاوز و اذیت و آزار جنسی و سوء استفاده از کودک به پرداخت 250/000دلار جریمه نقدی محکوم شد و ناپدری و یا همان شوهر اجباری نیز از 30 ژوئن به حبس محکوم شد .

 

تجاوز ناپدری و مادر به دختر و بارداری او در 13 سالگی + عکس

 

قربانی در گفته های خود افزود که من هیچ راه فرار و یا هیچ انتخاب دیگری نداشتم و باید بگویم که این از مرگ بدتر بود زیرا هرگز پایانی نداشت .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied